Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Woocommerce - Hvordan ændrer jeg den pre-installeret Indkøbskurv

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Århus C
Tilmeldt 21. Jul 10
Indlæg ialt: 125
Fra  novicell Skrevet kl. 22:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har lavet en shop i Wordpress med WooCommer. Næsten ved at være i mål. Men der er de sidste detaljer, som skal falde på plads. 

Blandt andet denne standard Indkøbskurv. Hvordan mon man ændrer denne? Størrelsem farve? Tekst fra engelsk til dansk?

Any ideas?

Fra København
Tilmeldt 7. Nov 06
Indlæg ialt: 251
Fra  Netsite A/S - Domæne & Webhotel Skrevet kl. 15:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Det må være din "minicart" du tænker på. Skabelonen er /wp-content/plugins/woocommerce/templates/cart/mini-cart.php Den skal du lave en kopi af.

Derefter skal du oprette /woocommerce/cart/ som undermappe i den mappe, hvor du har dit theme og placere din kopi af mini-cart.php der.

Det vil nu være den WooCommerce benytter og du kan nu lave dine egne ændringer i filen. Ligeledes bliver ændringer bibeholdt, når du opgraderer WooCommerce næste gang. Du skal blot være opmærksom på, at der kan være ændringer, som du skal tage højde for i din egen mini-cart.php.

Fra Århus C
Tilmeldt 21. Jul 10
Indlæg ialt: 125
Fra  novicell Skrevet kl. 23:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hmmm...Det lyder for mig allerede en anelse kompliceret:-) Er det den nemmeste løsning? Man kan ikke blot ændre teksten et sted i en fil?

/René

Fra København
Tilmeldt 7. Nov 06
Indlæg ialt: 251
Fra  Netsite A/S - Domæne & Webhotel Skrevet kl. 10:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan godt ændre direkte i mini-cart.php, men så går ændringerne tabt, når du opdaterer WooCommerce. Derfor skal du lave en kopi af filen og placere den som beskrevet. Der kan du så foretage de ønskede ændringer. Meget nemmere kan det vist ikke gøres.

Hvis du blot vil ændre noget i oversættelsen, kan du lave et add_filter for gettext og den pågældende frase. Men jeg er ikke sikker på, at du vil synes det er nemmere. Det skal dog siges, at der også eksisterer plug-ins til at ændre i oversættelsen, hvis du foretrækker en sådanne løsning.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)