Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opstart af internetsalg.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Nov 07
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 21:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg har i længere tid solgt hist og her på qxl, dba osv. Men det har været i den lave ende af skalaen. Jeg har lagt mærke til at mange sælger i hundredevis af forskellige varepartier, og tjener formentlig fint som en ekstra indtægt. Det ville jeg også gerne igang med, sådan lidt for sjov til at starte med!

Er der nogle herinde som kan give mig et link til nogle sider som beskæftiger sig med videresalg, eller andre som har noget de gerne vil fortælle mig?

På forhånd tak

Mvh Mikkel Meier

mikkel-benthe@esenet.dk

Fra Randers
Tilmeldt 3. Jun 07
Indlæg ialt: 797
Skrevet kl. 22:53

Hej Mikkel

Hvad er det præcist du gerne vil sælge ? Bare store restpartier ?

Er det som sådan underordnet hvad ?

Tilmeldt 13. Nov 07
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 23:05

Hej.

Ja, til at starte med måske. Jeg vil helst ikke beskæftige med import endnu, men bare tjene lidt ekstra her og der Smile

Det er fordi at jeg hele tiden ser disse sælgere som sælger store partier, og så tænker jeg på hvor de får kontakterne fra?

Jeg er kun 18 og går på HHx, så det er lidt svært at komme igang.

Tilmeldt 25. Sep 07
Indlæg ialt: 94
Skrevet kl. 17:59

Jeg ligger inde med nogle partier, dem kan du godt købe nogle af til at prøve lidt med..

Mvh Christian Holm

Fra Gilleleje
Tilmeldt 25. Sep 07
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 15:38

Hej Mikkel,

Jeg har også nogle forskellige varer jeg kan tilbyde til videresalg, jeg kan enda få dem send direkte til dig så du ikke skal vente længere tid for at jeg får sendt det afsted. kan kontaktes 24/7 specielt i weekenderne ;)

Cheers og lykke til.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)