Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

VS (Virtual server)

Side 3 ud af 3 (30 indlæg)
Tilmeldt 11. Dec 06
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 22:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Nope, desværre - ikke i mine tilfælde :-)

Men der har ikke været et sekunds nedetid hos dem endnu - og har brugt dem i langt over et år. Vi er dog så småt ved at lukke ned hos dem da vi flytter det hele til Danmark.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 05:09

mddk:

Jeg forstår altså ikke helt hvor I har de 10 eller 15mbit fra. Jeg testede lige med at hente fra et par Debian mirrors, jeg kunne sagtens komme op over 2MB/s. Det kan være det er anderledes når man henter fra dem. Jeg oprettede lige en testfil (med random indhold), fra en hurtig server kan jeg også sagtens hente med 2MB/s fra hosteurope. Men prøv selv: http://www.markuspetersen.dk/testfile.bin .

Hej igen,
Tak for du lagede en test fil op... Henter med ca. 2,3 mb/s på 20/20 (umidddelbart også min linjes max).
Hvad med de dedikeret servere, hos hosteurope.de? Er de mange gange hurtigere?

På forhånd tusind tak for alle besvarelser, det er godt at høre om andres erfaringer Wink

Fra Århus
Tilmeldt 10. Sep 07
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 16:39

Det var så lidt! Jeg ved desværre ikke noget om de dedikerede servere de har, men mon ikke man kan forvente en del mere når prisen for et godt hak opad.

Mvh

Markus 

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:10

Jo, det må man da håbe.. ;-)

Jeg har fået en virtual server, fra YourShelter.net idag.. Den kan ihvertfald anbefales..

www.webname.dk

TIl at teste med: www.webname.dk/speedtest (virker kun midlertidigt)

Tilmeldt 11. Dec 06
Skrevet kl. 18:01

Der er dedikeret 100 mbit på deres dedikerede servere, det kan man læse. 

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 18:05

Ceromedia: Det tror jeg ikke lige du skal regne med der er :) Det drejer sig nok nærmere om at de er koblet til backbonet med 100mbit mod 10mbit på vserverne :) 

Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 18:07
Der er dedikeret 100 mbit på deres dedikerede servere, det kan man læse.

Det kan godt passe der er adgang til 100 mbit, men der kan umuligt være tale om 100 mbit dedikeret til den ene server man lejer :)
Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:23

Sikkert korrekt.. Men har hentet, med 4 mb/s i formiddags.. ;-)
Men, vil give dig helt ret i at når man kommer op til større projekter, er
der kun en vej frem - Dedikeret server med dedikeret linjer..

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 19:35

Jannik: Du har ikke noget som helst at bruge en "dedikeret linie" til, jeg gad egentlig også godt vide hvordan du definerer en dedikeret linie? Når man kommer op i de størelser vi snakker her flyder linier mellem lan og wan ud ... hvornår bliver lan'et til wan? Er det når vi krydser routeren? Hvad så hvis du har en stører forbindelse ud af routeren end ind i den? I mit hoved er en dedikeret linie en linie som kun du bruger ... og det har du de fleste steder, den holder bare op med at være dedikeret såsnart den kommer ud på det ovenliggende net, din hastighed ud på resten af nettet defineres så udfra hvor mange og hvor store transit forbindelser det ovenliggende net har hvilket som sådan er det eneste relevante.

Tilmeldt 11. Dec 06
Skrevet kl. 20:26

Den mindste windows Vserver jeg købte som et eksperiment har 1gbit lan connection - så det er ikke 10mbit til backbonen, der ligger nok bare nogle restrictions. :) 

Side 3 ud af 3 (30 indlæg)