Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

VS (Virtual server)

Side 2 ud af 3 (30 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej, vil give dig helt ret.. Men hvis serveren ikke svare er man nogle gange bare nød til at komme i kontakt med dem..
Det er vel nok det eneste jeg kunne finde på at bruge deres support linje til.. ;-)

Jeg må bestemt kigge nærmere på hosteurope.de.. De ser meget professionelle ud.. :-)

Tilmeldt 11. Dec 06
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 21:22

De supporterer på engelsk, men alle deres administrations interfaces er på tysk - undtagen plesk, det bestemmer du selv - jeg har både windows 2003 og linux servere - der styrer du helt selv sprog.

Jeg kan anbefale at betale de 20€ i oprettelse hvis du skulle fortryde. De er en af dells største kunder indenfor hosting branchen, og nok også en af SWsoft (plesk) største kunder. Tjek eventuelt deres datacenter tur, det er 100% homogent setup på en 16gbit internet forbindelse med en kæmpe stodder af en backbone. Husk blot båndbredde begrænsningen til de virtuelle servere - man kan sende og modtage med 1,5 mb/sek og den rører sig ikke en meter mere ud af flækken i de fleste tilfælde.

Du kan eventuelt se deres datacenter tour : http://www.hosteurope.de/content/Datacenter-Tour

Mvh. Michael 

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:06

Okay.. Men 1,5 mb/s.. = omkring 15 mbit..
Det er vil også okay, på en Virtual server.. ;-)

Ja, vil nok prøve dem et par måneder først.. Det er faktisk pænt billigt..
Er kvaliteten derefter på deres virtual linux servere? Eller er de
professionelle i praksis?

Tilmeldt 11. Dec 06
Skrevet kl. 22:12

De er professionelle all-over. De kan deres kram de tyskere.

Mvh. Michael 

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:26

Ceromedia:

De er professionelle all-over. De kan deres kram de tyskere.

Mvh. Michael 

Godt at hører.. De ser ud til at være rimelig professionelle.. Så lige de havde Sun servere ;-)

Fra Århus
Tilmeldt 10. Sep 07
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 22:30

Jeg forstår altså ikke helt hvor I har de 10 eller 15mbit fra. Jeg testede lige med at hente fra et par Debian mirrors, jeg kunne sagtens komme op over 2MB/s. Det kan være det er anderledes når man henter fra dem. Jeg oprettede lige en testfil (med random indhold), fra en hurtig server kan jeg også sagtens hente med 2MB/s fra hosteurope. Men prøv selv: http://www.markuspetersen.dk/testfile.bin .

Tilmeldt 11. Dec 06
Skrevet kl. 22:37

Stadig, 10-20 mbit max :)

Ikke 100,1000 eller lignende.. :) 

Tilmeldt 11. Dec 06
Skrevet kl. 22:40

Har lige testet fra en af vores servere der står på 1gbit i århus hvor jeg før har hentet med 10mb sek.

Den spytter maximum 1,98mb/sek ud, hvilket også er fint til MANGE behov.

Fra Århus
Tilmeldt 10. Sep 07
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 22:49

Ceromedia:

Stadig, 10-20 mbit max :)

Ikke 100,1000 eller lignende.. :) 

Nej, det er da sandt. :) Jeg ved ikke om den slags ændrer sig hvis man opgraderer? Som sagt sidder jeg på den billigste/mindste vps. 

Tilmeldt 30. Oct 06
Indlæg ialt: 230
Skrevet kl. 22:55

Ville lige høre dig ang. Hosteurope.de..

Hvis man køber en virtuel maskine hos dem, er der så windows remote desktop på?, tjekkede lige hurtigt, men syntes ik lige jeg fandt informationen, eller har de kun sådan man tilgår maskinen via plesk eller lign.

Et minus ved udenlandsk host er at det ik skulle være så positivt overfor seo og danske resultater, men det kan være andre kan hjælpe med at svare på.

Omregn valuta på farten med denne smarte valutaomregner. Det er helt gratis og virker med live valutakurser.

Side 2 ud af 3 (30 indlæg)