Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

VS (Virtual server)

Side 1 ud af 3 (30 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle,

Jeg er meget tæt på at starte som selvstændig, og vil starte med at sælge web løsninger. Jeg har tænkt mig, selv at stå for hostingen kan i anbefale nogle relativt billige og stabile datacentere, til at hoste mine sider?

Jeg har kigget, på yourshelter.net (Rettere sagt, jeg har bestilt den mindste version for at teste). :-)

(Jeg har meget hosting erfaring med Linux Debian som lønslave ;-) )

På forhånd tusind tak for jeres eventuelle besvarelser.

Venlig hilsen
Jannik Hansen

(Ved at starte som sevlstændig)

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 21:42

Hej Jannik

Hvis du vil have Dansk hosting så kan vi levere de billigste vServere (http://www.specialhosting.dk), udover det syntes jeg ikke du skal sige "relativt stabile" , hvis jeg havde en leverandør der sagde at de var relativt stabile ville jeg nok finde et andet sted at få hostet mine ting. Men du skal være velkommen til at give mig et kald (40 511 627), så kan vi se om vi kan hjælpe hinanden :)

Og ja ... jeg mener du bør stå i Danmark, jeg har kun dårlig erfaring med udenlandsk hosting til danske sites.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:50

Det ser da bestemt intressant ud!

Jeg beklager jeg fik formuleret det lidt forkert.. Jeg mente relative billige... Og skal være stabile.. ;-)
Jeg har kommer forhåbentlig til at have en del internationale kunder, Norden såvel som US. Jeg har
i den sammenhæng fået anbefalet at Düsseldorf ikke skulle være dårligt i forhold til ping tider.

Når jeg pinger:
yourshelter.net -> 18 ms
dir.dk -> 7 ms

Så det er jo ikke enKæmpe foreskel.. Men lytter meget gerne til erfaringer, for er kun vandt til TDC Erhverv fiber
Og danmark, i forhold til hosting.

Tak for den foreløbig besvarelse.. Big Smile

I øvrigt syntes jeg at internet forbindelser i DK er dyre. Specielt i forhold til 500-1000 gb pr. måned er Flatrate, er rimelig meget dyre end tyskland. Har den en kvalitetsgrund? Er helt uviden omkring hosting uden for DK..

Fra Aabenraa
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 589
Fra  ABAKOMP ApS Skrevet kl. 08:42

webname:

I øvrigt syntes jeg at internet forbindelser i DK er dyre. Specielt i forhold til 500-1000 gb pr. måned er Flatrate, er rimelig meget dyre end tyskland. Har den en kvalitetsgrund? Er helt uviden omkring hosting uden for DK..

Det har du fuldstændig ret i. Jeg kunne da også godt tænke mig at have vores servere i Danmark men med trafikprisen er det ikke gavnligt. Vi har så valgt at leje "cages" i datacentre i tyskland hvor vi stiller vores servere op. Pingtiden er selvfølgelig højere men på en hjemmeside kan man ikke rigtig mærke forskellen mellem 7ms og 20-25ms svartider :) jeg ved godt at nu er der nogen der slagter mig "da man ihvertfald kan mærke det!!!", men jeg mener ikke den almindelige gennemsnitsbruger der kommer på ens hjemmeside kan mærke forskellen.

Det der selvfølgelig er lidt træls er at jo længere du er væk fra serveren jo flere problemer kan der opstå undervejs derfor er tyskland et oplagt sted istedenfor USA (Men det er bare min mening)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:25

RandomAccess:

webname:

Det har du fuldstændig ret i. Jeg kunne da også godt tænke mig at have vores servere i Danmark men med trafikprisen er det ikke gavnligt. Vi har så valgt at leje "cages" i datacentre i tyskland hvor vi stiller vores servere op. Pingtiden er selvfølgelig højere men på en hjemmeside kan man ikke rigtig mærke forskellen mellem 7ms og 20-25ms svartider :) jeg ved godt at nu er der nogen der slagter mig "da man ihvertfald kan mærke det!!!", men jeg mener ikke den almindelige gennemsnitsbruger der kommer på ens hjemmeside kan mærke forskellen.

Det der selvfølgelig er lidt træls er at jo længere du er væk fra serveren jo flere problemer kan der opstå undervejs derfor er tyskland et oplagt sted istedenfor USA (Men det er bare min mening)

Godt at høre at du har gode erfaringer med hosting i Tyskland, jeg er i gang med et meget trafiktugt projekt, så selv om det kun er i test - sååå kan det nok godt betale sig, at finde en levandør der har konkurrence dygtige priser.

Kender du til nogen form, for server løsninger (dedikeret/virtual) hvor der en kraftig linje, med en form for flatrate?? Eller er det kun hos TDC man kan få det?? ;-)

Fra Aabenraa
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 589
Fra  ABAKOMP ApS Skrevet kl. 10:43

webname:

Godt at høre at du har gode erfaringer med hosting i Tyskland, jeg er i gang med et meget trafiktugt projekt, så selv om det kun er i test - sååå kan det nok godt betale sig, at finde en levandør der har konkurrence dygtige priser.

Kender du til nogen form, for server løsninger (dedikeret/virtual) hvor der en kraftig linje, med en form for flatrate?? Eller er det kun hos TDC man kan få det?? ;-)

Der findes mange der byder på flatrate, men når man spørger mere ihærdigt hvor smertetærsklen (tysk: schmerzgrenze hvis du vil spørge en tysk hoster) ligger så vil du få lidt andre svar. nogle har 1000GB andre har 2000GB /måned MEN alle har en max grenze som deres flatrate kører efter. De fleste datacentre i tyskland har så ikke de store problemer med liniekapaciteten, det er sjældent at der opstår problemer der. 

Jeg har hørt meget godt om Hetzner, men jeg kan ikke rigtigt anbefale nogle fordi vi handler direkte med datacentrene og ikke med udbyderne, så jeg kender ikke til service niveau osv.  

Fra Århus
Tilmeldt 10. Sep 07
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 18:29

Hejsa,

jeg har selv erfaring med www.hosteurope.de , jeg har en VPS hos dem. Indtil videre kun den mindste, men der er allerede  500GB trafik inkluderet. Svartid herfra er cirka 20ms, og min VPS har indtil videre kørt 188 dage uden reboot. Jeg prøvede dog helt i starten 5 minutter nedetid pga. service ved host computeren. God support. Dog er det en fordel at kunne lidt tysk.

Hvis du vil prøve hastigheden af selv, så se www.vibekefrost.dk - en vens side jeg hoster på den mindste vps de har. De kører forresten Debian.

Mvh

Markus 

Tilmeldt 11. Dec 06
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 18:45

Det bliver ikke bedre end hosteurope.de tror jeg. Du får windows eller linux med plesk til favorable priser - DOG kun tilsvarende 10/10mbit pr VPS server, det skal man lige have noteret bag øret.

Deres dedikerede servere der ligger i ca. 1000/md har du 100/100mbit dedikeret med et par terrabyte trafik.

Vi har selv 3 VPS hos Hosteurope.de - og har aldrig haft problemer/nedetid - svartiden er ca. 20ms, og supporten er weltklasse.

Tysk kundskaber er en fordel.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:15

Lyder som om i har fode erfaringer med hosting i tyskland Wink

Vibekefrost.dk reagere pænt hurtigt, herfra på min 20/20 (fra TDC) (ping 16 ms)

Jeg kan godt læse tysk, men det er kun mit dårlige skole tysk, når jeg skal skrive.. Supportere de på engelsk?

Tusind tak, for foreløbige besvarelser. Big Smile

Fra Århus
Tilmeldt 10. Sep 07
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 20:19

Bestemt. Du kan jo også vælge at betale oprettelsesgebyret på 20€ og så binde dig 1 måned ad gangen, så er der ikke så stor en risiko.

Jeg ved faktisk ikke om de også svarer på engelsk, jeg behersker flydende tysk. :) Men de har sikkert en emailadresse hvor du kan spørge om sådan noget. Men generelt er det jo heller ikke ofte du skal bruge det, systemet passer jo (forhåbentligt) sig selv for det meste.

Side 1 ud af 3 (30 indlæg)