slet ikke uening - den er both ways - En af måderne man kan forstå en problemstilling kan jo også være Amino - som så kan hjælpe i kommunikation med skat osv Masser kunne googles direkte - men sådan er det Her lige Bent Zinmmermann - rutineret mand fra skat med siden masser af år som registreret revisor og skatterådgiver - og det er typisk nok, at de som VED - også ved, at der er masser af fejl ved rådgivning fra skat - desværre (bent var også aktiv herinde og er meget respekteret af langt de fleste revisorer o.l.) Personligt har jeg ALTID syntes jeg har fået gode korrekte svar fra skat på mine henvendelser, men jeg ved desværre, at det ikke er tilfældet altid og det er noget som også f.eks Henrik Koudal (også meget erfaren og selv fra skat tidl) flere gange har beskrevet som jeg husker det. |
Milossss :):Hehe, hvis man kunne vente op til 7 dage (eller mere) på et svar, havde man nok skrevet til dem direkte. Ellers tyr man nok til forums, som Amino eller Facebook-grupper.
utålmodighed er ikke det samme, som ikke at kunne vente.
Desuden kunne man kigge i gamle Amino emner og indlæg og se svar og henvisninger i ventetiden.... eller bare kigge i de tidligere svar og emner uden at spørge skat - der ligger svaret nok med 99 % sikkerhed allerede - men igen hvilke svar er så de rigtige, som en person vil finde på Amino og det kan så den pågældende myndighed give dig vished om.
Serie