Søger et tilbud på en Magento webshop, jeg har template i tankerne som gerne skulle bruges der til. Der skal deaktiveres/slettes nogle features i dette template og ændres et par ting såsom at når man tilføjer i kurv skal der kommer meddelelse om at det er fortaget gennem popup hvor at det nu kommer som tekst øverst på siden. Desuden skal der integreres PacSoft, E-conomic, (Muligvis) One step check out og betalingsgateway. Shoppen skal desuden indeholde hvad jeg anser som standard ting for en webshop deriblandt :
Opsætning af Magento til dansk inklusiv valuta og moms Lagerbeholdning / Lagerstyring. (Admin kan se antal og kunderne kan ikke købe medmindre der er på lager) Ordrebekræftigelse, Ordreafsendelse, Ordre review på e-mail (x antal dage efter afsendelse) Overskuelig ordreoversigt med status på ordren og betalingen.
Kundedatabase med alle informationer der er indtastet og mulighed for hurtigt at finde via søgning eller lign.
Integrere PacSoft, E-conomic på ordre så når jeg plukker og afsender en ordre sker alt automatisk de andre steder uden at skulle ind og ordne tingene flere steder.
Rabatkoder, til og frakobling.
Ellers skulle jeg mene resten er meget lignende de almene webshops. Skulle du kunne give et tilbud på dette må du gerne skrive til brugeren her i pb gerne med referencer.
Alt du beskriver der kan du få/købe plugins til så det er faktisk kun "småting" der skal laves. Jeg mener endda at hvis du bliver hostet hos magentohotel.dk får du packsoft og economic integration med eller i hvert fald en god rabat på dem. Så skal du så huske at du skal have tilkøbt modulet lagerstyring fra economic men ellers lyder det til at være lige til.
Hej DennisW Desværre ingen forstand på dette. Ved bare jeg skal have et opbygget så enkelt så jeg som sagt ender med at have kunne nøjes med at plukke en ordre og så ordnes der Faktura/Følgeseddel i Magento, Bogføres i E-Conomic og gøres klar/printes label ud i PacSoft samt sender mail med track & trace til kunden. Men hvis det kun er ''småting'' der så skal laves ved sådan en projekt burde der da være nogle der lige kunne bruge lidt mønt for lidt eftermiddagsarbejde en dag :)