Før I selv svarer: Jeg ved godt, at man ikke kan sige det uden at kende timelønnen på revisoren, omfanget af regnskabet og meget andet, MEN er der ingen af jer, som har et bud på, hvad det ville koste hvis en revisor skulle tjekke regnskabet igennem. Ikke hver faktura og regning - det er der styr på, men mere om div. konti er oprettet rigtigt, og at de private indskud og "udskud" (haha) "hævninger" er bogført rigtigt. Ja generelt at systemet (Billys Billing) er sat rigtigt op. Jeg fandt for nyligt ud af, at min firmakonto har været oprettet som konto-typen "Egenkapital" i stedet for "Bank- og kontantbeholdninger" som den skulle have heddet. Derfor er jeg nu lidt bange for, om der er flere af den slags svipsere i mit regnskab. Har I nogen som helst ide om, hvorvidt sådan en opgave kan stå mig i 1000 eller 5000 kr? Jeg har INGEN ide om det, og kører et stramt budget, så derfor kan jeg ikke bare "tage chancen" og tro på at jeg har råd, for bagefter at finde ud af, at det koster tre gange af, hvad jeg regnede med... Jeg kender godt Agera btw. Har nogen af jer at bud på prisen af den slags opgaver? Det ville jeg være glad for at høre.. |
må være enkeltmandsvirksomhed med ind og udskud så et godt gæt ligger omkring 1000 - 2000 kr for at få en bogholder til at gå det hele igennem. Alle bilag ind i dropbox f.exs og så regnskabsadgang til revisor/bogholder - og en god telefon eller personlig snak - det bør kunne ligge deromkring - Personlig selvangivelse måske nok oveni