Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad giver man for at få revisoren til at kigge regnskabet igennem?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Nov 14
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 22:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Før I selv svarer: Jeg ved godt, at man ikke kan sige det uden at kende timelønnen på revisoren, omfanget af regnskabet og meget andet, MEN er der ingen af jer, som har et bud på, hvad det ville koste hvis en revisor skulle tjekke regnskabet igennem. Ikke hver faktura og regning - det er der styr på, men mere om div. konti er oprettet rigtigt, og at de private indskud og "udskud" (haha) "hævninger" er bogført rigtigt. Ja generelt at systemet (Billys Billing) er sat rigtigt op.

Jeg fandt for nyligt ud af, at min firmakonto har været oprettet som konto-typen "Egenkapital" i stedet for "Bank- og kontantbeholdninger" som den skulle have heddet. Derfor er jeg nu lidt bange for, om der er flere af den slags svipsere i mit regnskab.

Har I nogen som helst ide om, hvorvidt sådan en opgave kan stå mig i 1000 eller 5000 kr? Jeg har INGEN ide om det, og kører et stramt budget, så derfor kan jeg ikke bare "tage chancen" og tro på at jeg har råd, for bagefter at finde ud af, at det koster tre gange af, hvad jeg regnede med...

Jeg kender godt Agera btw.

Har nogen af jer at bud på prisen af den slags opgaver? Det ville jeg være glad for at høre..

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47164
Fra  John Hannover Skrevet kl. 22:28

må være enkeltmandsvirksomhed med ind og udskud Smile så et godt gæt ligger omkring 1000 - 2000 kr for at få en bogholder til at gå det hele igennem. Alle bilag ind i dropbox f.exs og så regnskabsadgang til revisor/bogholder - og en god telefon eller personlig snak - det bør kunne ligge deromkring - Personlig selvangivelse måske nok oveni

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 13. Nov 14
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 19:53

Tusind tak John!

Ja personlig ejet enkeltmandsvirksomhed. Jeg behøver ikke hive det hele over i dropbox, da jeg bare kan give adgang direkte til Billys Billing, hvor alle bilag jo er uploadet til de enkelte posteringer - men ellers tak for tippet. Super :) 

Under 2000 kan jeg godt leve med - jeg vil virkelig gerne vide, at jeg gør det rigtigt.

Fra Munkebo
Tilmeldt 26. Nov 12
Indlæg ialt: 421
Fra  Ansico Skrevet kl. 20:00

Du kan jo evt. prøve at indhente tilbud, f.eks. fra Halfdan Timms service JUF.dk hvor du får 3 tilbud fra en revisor. 

IT-blogger.dk - en blog om IT-support, udvikling af websider, CMS, SEO og online marketing

Tilmeldt 11. Jan 14
Indlæg ialt: 320
Skrevet kl. 22:27
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)