|
Ja overskriften overdriver, for jeg ved der er massere af dem herinde :) For anden gang er jeg nu blevet taget ved næsen af andre iværksættere, og jeg er godt og grundig træt af det! Har været medlem herinde en del år efterhånden, og elsker ideen med, at vi iværksættere hjælper hinanden. Desværre har jeg haft 2 ud af 2 uheldige "handler" med amino folk, der vel og mærket selv har tilbudt deres hjælp - og det indenfor de sidste 3mdr. Første gang betalte jeg for en webshop jeg aldrig fik, anden gang har jeg fået en webshop - og til en super fin pris - men nu kan jeg ikke få adgang til mine filer, så jeg kan ændre på shoppen, hvilket jeg blev lovet. Har folk virkelig ingen moral længere? Hvis jeg behandlede mine kunder på samme måde, kunne jeg lige så godt lukke mine firmaer! |
Finkena:Første gang betalte jeg for en webshop jeg aldrig fik, anden gang har jeg fået en webshop - og til en super fin pris - men nu kan jeg ikke få adgang til mine filer, så jeg kan ændre på shoppen, hvilket jeg blev lovet.
Hvis du ifølge aftale skal have adgang til filerne, så kan jeg ikke se hvordan det kan undgås at udlevere til dig. Hvis udvikleren fortsat ikke vil udlevere dette, og du har betalt for leverancen, så kontakt evt. hosting-firmaet (dem der ejer den server det ligger på), og forklar sagen og evt. dokumentation for det. Så er der mulighed for at du den vej rundt kan få adgang til dine filer.
Derefter kan du så overveje at få det flyttet til en anden server/webhotel, hvor du selv har direkte adgang og rettigheder til alt data.
Bliv gratis medlem