Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dinero, import af Danske bank CSV fil, forkert bilag?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Mar 10
Indlæg ialt: 538
Skrevet kl. 02:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Når jeg importere en csv fil fra danskebank eller faktisk også når jeg blot åbner kassekladden starter bilags nummeret altid på 34 eller deromkring og jeg skal selv rette til.

Når man importere en hel måned tager det altså rimelig lang tid at ændre hvert bilags nr. seperat.

Er der nogen der ved hvordan jeg kan indsætte det i den kommaseparerede fil, inden jeg importere så den kan gøre det automatisk?

Eller hvis der er andre måder at gøre dette på ? :) 

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 11:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej JaskoB. Jeg har selv samme udfordring og skal til at forske i det. Jeg importerer en hel fil med modkonto osv. fra I.B. Jeg har tidligere fået det svar fra Dinero support, at jeg gør det korrekt, når jeg importerer, men det er det ikke altid, og jeg er netop ved at dokumentere det og vil holde dig ajour (hvis svaret ikke kommer inden). Jeg har en idé om, at det kan skyldes, at der er 'huller' i dine bilagsnumre. Kan du bekræfte det? F.eks. kan du have posteret på en måde, så bilag nr. 34 mangler.

Fra København
Tilmeldt 20. Nov 14
Indlæg ialt: 43
Fra  Dinero Skrevet kl. 12:13
Hvor mange stjerner giver du? :

JaskoB:

Hej Aminoer

Når jeg importere en csv fil fra danskebank eller faktisk også når jeg blot åbner kassekladden starter bilags nummeret altid på 34 eller deromkring og jeg skal selv rette til.

Når man importere en hel måned tager det altså rimelig lang tid at ændre hvert bilags nr. seperat.

Er der nogen der ved hvordan jeg kan indsætte det i den kommaseparerede fil, inden jeg importere så den kan gøre det automatisk?

Eller hvis der er andre måder at gøre dette på ? :) 

Hej JaskoB

Mig bekendt er det ikke et generelt problem. Har du mulighed for at skrive til support@dinero.dk og her oplyse dit Firma ID (findes nederst til venstre, når du er logget ind på din bruger) Så sidder vi klar til at hjælpe dig :) 

De bedste hilsner

Jacqueline 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)