|
Hej, først vil jeg undskylde hvis det her måske er det forkerte sted, at spørge, men jeg går bare med nogle tanker og ideer jeg godt kunne tænke mig at få sat lidt skik på og måske komme videre med. sagen er den at jeg arbejder hos en større spille på tv distributions markedet, og jeg har gået med nogle ideer til nogle nye måder at få distribueret tv ud til folket, men firmaet er åbenbart for stort til at lytte til den lille mand på gulvet fordi ingen gider at høre på mig, så nu tænker jeg at jeg måske vil prøve at sælge ideen, eller prøve at se om jeg måske kan starte noget op selv. Det sidste er lettere sagt end gjort pga en mindre konkurrence klausul i min kontrakt. så derfor søger jeg nu råd herinde, hvad kan jeg gøre for evt at komme videre, evt finde nogle partnere der kan hjælpe mig videre, eller finde nogen der kan være interesseret i ideen, vil jo trods alt gerne belønnes for det, især hvis det nu viser sig at være det næste store inden for tv og VOD. håber nogen herinde kan og gider hjælpe, og på forhånd tak. |
Råd og tips til at komme videre
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
Bliv gratis medlem