Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fitness og samarbejdspartner eller andet!

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 15. Nov 14
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 19:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle i søde mennesker! :-)

I mit sidste indlæg skrev jeg omkring det, at banken ofte kan blive et problem, når det er million beløb man skal ud og have fat i! Så nu vil jeg høre jeres mening om mit nye forslag.

Vi er tre unge, 1 pige og to drenge, som har fundet et rigtig godt koncpet til et fitness center. Vores koncept bygger på at være konkurrence dygtig og være billigere end de andre. Der ud over har vi nogle ting i centret, som andre IKKE har.. Vi vil på et tidspunkt når det hele køre, have vores eget tøjmærke, som vel og mærke skal være med det logo, som fitness centret har. = et fitness centret hedder.

Vi har faktisk det hele på plads. Budget, leverandører osv, samt medarbejdere og lokale. Det vi mangler, er banken. Da vi ligeså godt kan indse, at banken nok ikke vil sige "go" til det lige med det samme, så har jeg derfor udtænkt en anden løsning.

Vi er ikke kun interesserede i at eje det hele selv, så vi ville faktisk være villige til at "give" vores koncept og alt det vi har lavet ind til nu, til nogle, som kunne tænkte sig at "eje" firmaet. Her vil vi så gerne have en LILLE andel af det, dvs vi vil arbejde i centret og selv lave videre på de idéer vi nu har med det, det er bare ikke KUN os, som ejer det.

Det vi vel så søger, er samarbejdspartnere.

Vi vil selvfølelig ikke kræve en MEGA løn, men en løn, for det arbejde vi ligger i det.(normal løn).

Er det noget, som kan køre rundt? Tror i, der er nogle, som kunne være interesseret i dette?

I starten kan det godt være, at de som vil gå med til det vil sige, at de ejer det hele, og når vi så har skrapt lidt penge sammen, kan vi smide dem i firmaet, og derved begynde at "eje" en del af det.

Kom med nogle bud, og i må også gerne komme med andre bud på, hvad vi kan gøre ellers! :-)

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)