Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger råd og vejledning omkring opfindelse af kommercielt husholdningsprodukt.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Kolding
Tilmeldt 6. Jan 12
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 13:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen,

Jeg har fået mig en suveræn ide ( synes jeg selv) og søger lidt råd og vejledning om hvad jeg skal foretage mig af opgaver fra start til slut. 

Produktet er et husholdingsprodukt på størrelse med en mindre støvsuger og jeg er i fuldgang med at udforme lidt mere tekniske krav til hvordan produktet skal virke, hvilke sensorer og funktioner den skal have, men jeg er ikke nogen ingeniør så der kunne jeg nok godt bruge noget hjælp til at få styr på det hele. 

Men ellers så vil jeg meget gerne høre om der er nogen som har nogle erfaringer for hvordan hele processen forløber sig og uden det bliver en alt for dyr omgang. 

Indtil videre så har jeg delt processen op i følgende led:

Idéudvikling, patentering

Her søger jeg nogle som kan forbinde mig med nogle folk som kan hjælpe mig med at finpudse det tekniske så idéen kan patenteres og også nogle råd og vejledning omkring hvad der skal patenteres og hvordan, så det er bedst og billigst som muligt.  

Udvikling af prototype

Her søger jeg nogle som kan forbinde mig med nogle folk som kan hjælpe med at udvikle prototypen. 

Gennemtestning af prototype og få feedback fra slutforbruger. 

Oprettelse af forretningsplan og markedsføringsstrategi. 

Søge investorer/partner til udvikling og markedsføring af de færdige produkt. 

Håber der er nogle derude som kan give lidt råd og vejledning til hvor man som ung iværksætter kan komme videre med sin idé :-)

Mvh Emil

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)