Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Social Network

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Feb 14
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 10:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Der skal laves en af verdens støreste social network for en specifikke gruppe folk ( De tælles i flere 100.000 tusinde i form af private og virksomheder ). I den anledning søges der efter en eller flere udviklere som kan udvikle noget i retning af de kendte social network sites som facebook, linkedin, twitter m.m. Skulle du være interesseret i at deltage eller være med til at opbygge denne netværk så hold endelig ikke tilbage med skrive privat til mig ASAP. Interesseret i folk kan være alt fra marketing, salg, udvikling, SEO m.m. Derudover kan der være tale om en eller flere personer som ønsker at være co founder eller VP i forskellige forretningsområder som inden for marketing, udvikling, drift osv. Projektet vil være ulønnet her nu men være million forretning på sigt.

Jeg ved godt at nogen gerne vil have mere info inden de kan komme med et tilbud, men dette vil desværre ikke gives ud offentligt. I stedet kan man PM mig for yderligere info.

Derudover ingen useriøs henvendelser da disse vil blive ignoreret. Skriv kun hvis du seriøst ønsker at være en del af denne platform og løsning.

PS. Hvis jeg har glemt noget så skriv her på tråden.

Mvh. SM

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)