Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Partner med kompetencer indenfor hjemmeside/databaser søges til et spændende koncept.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 21:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Sidst i 2014 var jeg til iværksætter messe i Øksnehallen. Her var jeg tilmeldt en workshop hos Listen Louder. I denne workshop blev vi delt op i ca. 13 pr. person i tre grupper. Gruppen jeg var i, blev belønnet med ca. 20 gavekort med samlet værdi af 90.000 Kr. til revision, bogføring, rådgivning, lokaler osv.

Vi er i dag 3 personer tilbage(da andre havde ikke tid og overskud) og arbejder på en ide der tager udgangspunkt i serviceerhverv. I den forbindelse søger vi nu efter en ny partner med kompetencer inden for udvikling af hjemmeside/databaser. Vi har næsten alle et job ved siden af, så dette projekt foregår på hobby basis på nuværende tidspunkt. Men tanken er, at vi alle på længere sigt kan arbejde fuldtid på konceptet.

Hvis du kan lave hjemmeside/databaser og kunne tænke dig at være en del af dette projekt bedes du venligst at sende en mail til qasamnahmad@gmail.com Så holder vi et kaffe møde sammen i København hvor vi alle kan snakke nærmere sammen.

mvh

Qasam 

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)