Som Thomas skriver giver logoet ikke så meget mening, er det noget med søfart, et kompas?,
hvilket bogstav er det første man skal læse, hvis man bruger uret som læseretning så kunne det være P men da S ligger længst til venstre får jeg lyst til at tage det som det første bogstav.
Dine linjer er ikke optimerede så der er en balance forskydning mellem P og D. D ligger for langt til venstre i forhold til det vertikale center punktt i logoet og P ligger for langt til højre. S og W skal der laves en ordentlig centrering på da balancen og er off her også. W er for langt til højre og både S og W er for højt placerede i forhold til den horizontale akse.
Prøv at skalere logoet ned til 100x100 pixel og se hvordan det ser ud, det lidt svært at genkende, sæt det op i positiv(sorte bogstaver på hvid baggrund) og negativ(hvide bogstaver på sort baggrund) version og se hvordan logoet fungerer.
"est 2014" har jeg også en fornemmelse af at der skal gøres noget ved da skrifttypen du anvender får tallene til at virke som noget fra en dos terminal ca 1989. det er godt nok personligt men jeg ville nok reflektere over at est vidst nok betyder "siden" så jeg ville anvende en skrifttype der var mere geometrisk og afspejler det år som virksomheden blev dannet.
Det var bare lige et par grafiker fif og min første Amino hjælp i år, jeg håber du tager det som positiv kritik, vi er jo kun lige startet på året :)
godt nytår, håber det bliver et godt et for dig.