Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Partner på Djursland ?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Auning
Tilmeldt 15. Nov 11
Indlæg ialt: 176
Fra  VDL Media - www.SPORT45.dk - www.ALTsport.dk Skrevet kl. 19:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Et nyt år er netop startet og med det nye år er det måske på tide at opsøge nye muligheder. Har du gået med lysten til at blive selvstændig og kan du kode hjemmesider, så læs med her, fordi jeg søger måske netop dig ! og har et godt setup klar der måske kan friste ?

Lad mig starte med at fortælle lidt om mig selv, jeg er 34 år, gift og har 2 børn, et 3 er på vej og har drevet diverse portaler i 10-15 år.  Den side jeg driver nu har været i gang siden 2010 under det nuværende navn. Ved siden af min virksomhed, har jeg fast arbejde om natten og dermed mulighed for at kunne stå til rådighed i dagstimerne.

Det jeg søger :

En person der kan kode hjemmesider og som går med lysten til at blive selvstændig.

En person der bor på Djursland, gerne omkring Auning.

Alder er underordnet men foretrækker en moden person som ikke er bange for et langt sammenarbejde.

Det jeg tilbyder :

En plads i en virksomhed, som allerede driver en side og som har indtægt.

Mulighed for at lægge kontor lokale til.

Erfaring i at drive hjemmesider og lave salg på disse.

To færdigudviklet projekter, der blot mangler den rigtige koder til at kunne gå i luften. Den ene er en form for fodboldportal, den anden er en anderledes byside med gode muligheder for at kunne blive ret stor fremadrettet.  

 

Lyder det som noget der frister så smid en besked og lad os mødes :)

Med venlig hilsen

Dan

VDL Media

 

VDL Media driver flere portaler, skal vi hjælpe med at drive din ? kontakt os for mere info. 

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1508
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 11:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg bor ikke på Djursland, men i Århus. Kunne det være interessant?

VH. GrN.dk

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Fra Auning
Tilmeldt 15. Nov 11
Indlæg ialt: 176
Fra  VDL Media - www.SPORT45.dk - www.ALTsport.dk Skrevet kl. 15:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Det ville ikke være umuligt da jeg er i Århus hver dag, og ellers ikke er den største afstand. skriver lige til dig privat :) 

VDL Media driver flere portaler, skal vi hjælpe med at drive din ? kontakt os for mere info. 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)