Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til opstart af selvstændig virksomhed

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Nov 14
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 17:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

har læst mig til at gode lange og præcise spørgsmål er godt så det vil jeg forsøge mig med her. Jeg er så langsomt begyndt at opstarte min egen lille biks hvor jeg sælger håndlavet/knyttet armbånd. Ind til videre ligger salget mest i familien (hvilket jeg ikke helt er tilfreds med) jeg ville gerne have bragt mit produkt og mine gode priser ud. Jeg har læst på noget Facebook promovering og facebook annoncer jeg også overvejet en hjemmeside og har flere gange forsøget mig med konkurrencer. Jeg har lidt forskellige spørgsmål til jer.

1. Jeg har det samme problem som så mange andre her inde at jeg mangler et billigt sted/leverandør hvor jeg kan købe mine perler (bruger mest rhinsten og andre standard perler 10mm) jeg er villig til at købe en stor "bunke" perler af gangen.

2. Som sagt mangler jeg hjælp til at få mit produkt ud i verden (Danmark) så jeg kan få lidt gang i salget. Som jeg også tidligere har sagt har jeg overvejet en hjemmeside men har ikke det store budget til det lige foreløbig, så vil også gerne høre om nogle kender noget godt sted. (Har kigget på www.one.com.                                                        

3. Jeg er også villig til at få ny viden i sær omkring det at starte en virksomhed op og lidt basalt om marketing på forskellige steder og måder.

håber det var præcist nok ;-) hilsen Martin Bjørn

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47174
Fra  John Hannover Skrevet kl. 17:33
Hvor mange stjerner giver du? :

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)