Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til opstart af kiosk/salg af vin, slik osv.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 31. Dec 14
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 16:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Efter næsten 2 år i tænkeboks, Jeg er på lidt over halvvejs for at nå min projekt. Jeg vil åbne butik hvor jeg vil sælge forskellige type vare men primær alkohol fra Frankrig og andre steder i verden, slik og andre kan sælges uden at provokere myndigheder. Vare som jeg har fysisk;

A, 1500 flasker Franske vin (r. r, h); 960flasker vin fra forskelige steder i verden(r.r.h) og 300 cocktail B, Special øl ; C, 121,5 kg slik (42 forskellige typer slik) ;Belgisk chokolade.

Ud fra den første gruppe, jeg vil tilføje vare som cigerette, chips, lokal øl(dk), kold drikke . . . bare lige som kiosk.

Jeg talte med myndigheder om import af alkohol og slik ( alle som skal i maven. dvs. jeg styrer godt på dette område.

Jeg har en forretningsplan men jeg vil ikke bruge den indtil videre. men jeg vil første høre god råd fra folk. Jeg kan starte som kiosk? hvor og hvordan kan jeg skaffe mig cigaretter, aviser (ik gratis aviser), kan jeg bruge penge på reklamer i begyndelse phase?

r, r og h = rød, rosé og hvidt

jeg kan også kontaktes direkte på tk7564762@gmail.com

Fra Bispebjerg
Tilmeldt 25. Jan 12
Indlæg ialt: 240
Fra  RealMadridFan Skrevet kl. 17:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes du skal starte som en online-kiosk! :-)

Ang. køb af aviser: Der skal du vel ringe ind til de forskellige avisers salgsafdeling. Mener nok at BT, EB og Politiken er samme firma, så ring ind til deres salgsafdelinger og hør hvad de siger. 

Tilbyder gratis hjælp til både offline og online marketing, skriv til mig!

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)