Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google har pludselig store problemer med mit Sitemap

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Hellerup
Tilmeldt 21. Oct 12
Indlæg ialt: 271
Skrevet kl. 14:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle,

Jeg har opdaget et problem med mine sitemaps via Google's Webmaster Tools. Der har aldrig været problemer før og disse indstillinger mm. skulle være uændrede. Men alligevel er der opstået fejl og nu også advarsler.

Jeg bruger SEO by Yoast WP plugin'et og har jeg altid gjort - der har ikke været disse problemer før og er 99,9% sikker på, at intet er ændret.

"Da vi undersøgte et eksempel på webadresserne i dit Sitemap, opdagede vi, at nogle webadresser ikke er tilgængelige for Googlebot på grund af en HTTP-statusfejl. Alle tilgængelige webadresser bliver stadig indsendt." "

HTTP-fejl: 404
Og,

"Der opstod en fejl under forsøg på at få adgang til dit sitemap. Sørg for, at dit sitemap følger vores retningslinjer og kan åbnes på det sted, du har angivet, og send det derefter igen."
"
Generel HTTP-fejl: 404 blev ikke fundet
HTTP-fejl: 404"
Umiddelbart forstår jeg det som, at jeg i mit sitemap oplyser nogle adresser, som ikke eksisterer? - Men hvorfor skulle mit plugin pludselig gøre det?
Håber der er en, som har en mulig forklaring og løsning.

Vh.

Michael Trolle

Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 16:34

Hej,

Send mig en privat besked med din email, så skal jeg nok se om jeg kan hjælpe dig gratis på fredag hvis du vil? 

Fra Hellerup
Tilmeldt 21. Oct 12
Indlæg ialt: 271
Skrevet kl. 20:34

hej "erjegher"

Beklager det sene svar, men amino.dk volder mig kæmper problemer med at komme rundt uden at få besked om deres fejl (hawii theme).

Har nu prøvet i 20 min. at få skrevet denne besked til dig. Og prøvede i 30min. i nat.

Problemet ser ud til at have løst sig selv igen.

Der stod ellers i googles webmaster tools, at jeg fra en dag til anden havde tilføjet 100 nye sider på hjemmesiden, hvilket jeg ikke havde.

Men ellers mange tak for hjælpen :) - godt nytår!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)