Hey.. Som overskriften siger, så ønsker jeg at udvide mit sortiment en smule. Jeg har i et stykke tid solgt, nye cykler og en smule barnestole til biler ud af "bagdøren" fra min hjemme adresse (Jeg har CVR, så ikke noget fusk) Nu ønsker jeg så at få kontakt til en eller flere leverandører af barnevogne - gerne nogle i god kvalitet. Der skal selvfølgelig være mulighed for at jeg kan sælge tilbehør med - gerne fra samme leverandør. Nogle der har nogle kontakter eller selv er leverandør?? Og nej, min leverandør af barnestole, har kun barnestole, så han kan ikke hjælpe. - Desværre! Et side spørgsmål, som jeg ikke helt kan finde rundt i - Er der nogen de ved om Ønskebørn og BabySam har eneforhandling på Odder og EmmaJunga barnevogne? Og hvordan skaffer man disse, hvis de ikke har. Håber i kan hjælpe :-) Godt Nytår til alle herinde. |
Du kan prøve Babytrold i Svenstrup, de har Trille vogne. Jeg handler selv med dem, dog kun deres møbler.
Fælles for stort set alle de barnevognes producenter jeg har været i kontakt med, er at de kræver en fysisk showroom til deres produkter, derfor jeg ikke handler med barnevogne, da jeg ønsker at forblive en ren webshop.
Ellers kan tit finde producenternes hjemmesider blot ved at søge på dem i Google og så tage kontakte den vej
Held og lykke
Venlig hilsen
Henrik