Hej alle sammen. Jeg står i den situration, at et firma som jeg har indgået en kontrakt med, har valgt ikke at levere servicen. Derved har vi bedt om en kreditnota, for de forudbetalte penge, hvilket de også tilsendt os på mail. Nu kommer problemet så, i forhold til at de ikke har udbetalt disse penge til vores konto, vi har dertil ringed til dem flere gange, og skrevet tonsvis af emails. Disse kontaktmidler vælger de ikke at svare på, samtidig med at de har skiftet deres telefonnummer, hvilket nu heller ikke stemmer overens med data' på CVR.dk. Spørgsmålet er, hvordan i alverden får jeg mine penge? - De har jo ligesom godkendt at de skal tilbage betale pengene, ved at sende mig kreditnotaen. Det skal selvfølgelig nævnes at det er erhverv til erhvervs aftale. |
samme procedure som ved manglende betaling af faktura- GODT du har fået kreditnotaen for så er der ikke noget at rafle om, og du kan køre en småsag ved fogedretten og få dem dømt
Du må finde en adresse og sende anbefalet brev med besked om, at den går til inkasso og følge normale inkasso regler/rykker osv om du vil - google det