Jeg har efterhånden bygget mig et godt og stort netværk op på facebook (650.000+ danske likes).
Jeg har været ansvarlig for trafik til viralkongen.dk (vi har lige skiftet domæne i dag) hvor vi på en god dag havde omkring 250.000 sidevisninger.
Jeg står nu og leder efter en eventuel partner eller en person med en god idé. Du skal selv kunne programmere din idé/lave din hjemmeside eller hvad ved jeg, og så sørger jeg for at få besøgende til siden fra facebook.
Som sagt har jeg været ansvarlig for trafik på viralkongen.dk hvor vi nogen dage havde 250.000 sidevisninger ellers lagde vi normalt omkring 100.000+.
Så hvis du står med en god idé eller godt kunne tænke dig at arbejde dig frem til noget sammen med mig, så kan jeg kontaktes på Skype under navnet: ViralDK
Glæder mig til at høre fra dig.
Ps. Det skal lige siges at jeg ikke er interesseret i at blive betalt for at sende trafik. Jeg er kun interesseret i at starte noget op fra bunden sammen med dig.
Vil stadig gerne høre fra dig. Jeg har selv massere af ideer som involverer affliate, facebook ads, konkurrencer, viralt materiale og lign. Så hvis du er i samme branche som mig, sidder med en god idé eller godt kunne tænke dig at programmere nogen spændende projekter samt få en %-del af indkomsten så kontakt mig på Skype under navnet: ViralDK
Som sagt kan jeg sende utrolig meget trafik. Så hvis ideen og konverteringen er høj så tør jeg godt sige vi kan lave nogen gode penge.. :-)
Du har da godt nok fået stiftet et stort netværk. Fedt at se.
Jeg har selv en medieportal, hvor jeg deler sjove/skøre videoer, der gør hverdagen bedre for folk. Siden er oppe at køre, og den virker upåklageligt. Dog mangler jeg bare lidt trafik. Vi har ca. 2000 medievisninger ind til videre.
Syntes jeg mangler lidt. Hvilken kategori er jeres sider og hvor mange sider er det fordelt over? Hvis det er 20 sider og i har delt like mellem dem er det reelt ikke 650000 men i sværeste fald 32500 som alle kan lide dine 20 sider.
Hvis man kører en kampagne kan man komme rigtig langt for små penge og målrette meget så man rammer målet.
Jeg siger ikke at jeg ikke er interesseret men du bliver simpelthen nødt til at fortælle meget mere.
Like fordelt over hvor mange sider? Hvilken kategori er det under? Aldersgruppe? Køn?
Hvad er det du søger? Partner med andre eller sælge visninger? Hvis du sælgere visninger, hvad kan du garantere?
Du må gerne sende mig en PM eller skrive her da det er meget uklart hvad du egentlig kan hjælpe med. Hvis jeg kan se hvad jeg kan bruge det til kunne jeg godt være interesseret