Hej, Jeg har sammen med min kone tidligere haft opstartet samt driftet et privat hjemmehjælps virksomhed. Vi fik succes meget hurtigt, men da det er 24/7 hele tiden man skulle være på, og tiden dengang var knap, valgte vi at trække os ud. Jeg VED vi er gode til at få ting i gang og få succes og nu søger vi noget nyt vi kan tage os til. Vi er gode til at drifte og få tingene gjort og gør det med succes. Problemet er bare at vi begge ikke er fantasifulde på nogen måde og har ingen ideer overhovedet?! Overvejede at købe en varevogn og få chauffør på og kør for aarstiderne eller andet. Men efter lidt grundigere undersøgelse gik det op for mig at det marked er helt fuldt booket. Så hvad rører sig på markedet? Hvad blir større? Hvad er nyt? Hjæææælp :) |
Hej,
Nu er jeg hellere ikke så fantasifuld, men hvor meget tid kan/vil I smide i? Er det 2x fuldtid, 2x deltid eller? Bare så folk herinde kan få en ide om, hvor meget tid I kan smide i.
Hvad er jeres interesser? Jeres stærke sider / erhvervserfaring. Det var på den måde jeg fandt udad hvad jeg skulle starte, da jeg gik i gang. Min ide er ikke nyskabende på nogle måde, men med en stor arbejdsindsats kan jeg nu, efter 3 år, endelig sige at der er kommet godt i den for alvor. Mit shop er stadig en hobbyshop, men tager mere og mere tid :)
Held og lykke
Henrik