Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Start af er ApS firma, eller?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Dec 14
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 01:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg har længe drømt om at kunne leve af at have boliger og leje dem ud, men samtidig ved jeg også godt at det tager mange år at bygge op før jeg kan leve af det.
Ville det klogest være at starte et ApS? Og i så fald, hvad finanserings muligheder er der at få? Jeg tænker at købe en ejendom med 3 lejemål og så få bygget firmaet op med tiden. Hvad fordele er der ved at starte et ApS frem for privat?
Mvh Danni

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46689
Fra  John Hannover Skrevet kl. 12:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal via en revisor og få konkret rådgivning ud fra din økonomiske situation. Fordelen ved ApS frem for privat er, hvis du går konkurs taber du max aps kapitalen-  men omvendt, så er der næppe nogen bank eller finansierings mulighed, der ikke kommer til at kræve personlig kaution/sikkerhed af dig for at låne dig en eneste krone til projektet, og dermed er forskellen jo mindre.

Det er et stort projekt, som du skal ofre en personlig samtale hos en god revisor - måske tilmed en med speciale i ejendomme, hvis du er seriøs med projektet, når du har overvejet finansieringen.

du kan søge revisor med speciale i ejendomsbesiddelse og udlejning hos www.agera.dk 

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)