Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvorfor er mine debatindlæg slettet?

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)
Tilmeldt 15. Dec 14
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 21:51 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Kære Amino

Vi har deltaget i to debatter idag, begge er nu slettet, hvad skyldes dette ?

Fra Gråsten
Tilmeldt 24. Apr 13
Indlæg ialt: 240
Fra  XtraCom Skrevet kl. 21:56 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

DuSkylderPenge.com:
Vi har deltaget i to debatter idag, begge er nu slettet, hvad skyldes dette ?

Ja jeg skal ikke kunne sige hvorfor det er slettet .....

Var der nogen der sagde "useriøs" ?

Fra Dubai
Tilmeldt 28. Mar 12
Indlæg ialt: 202
Fra  kongsholm Invest ltd. Skrevet kl. 22:31 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Jeg synes godt det virker meget underligt at Amino folk blot sletter indlæg, det må jo skyldes vi ikke betaler til Amino som plus medlemmer, så tæller vores indlæg ikke ?

Jeg synes blot det er besynderligt at vi skriver til Amino i sidste uge om de ikke er venlige at fjerne et stærkt injuriende indlæg, som var skrevet at en anonym debatør uden navn eller en virksomheds navn kun grundløse påstande.
Fair nok andre folk ikke er enige eller mener anderledes, men stå frem med jeres navn og cvr. nr. Alt andet er sku usagligt og kujonagtigt.

Lad os tage dialog på et sagligt og fair niveau hvor alle ved hvem som skriver, og lad os fra bede os Amino censur fordi det kan gå ud over deres annoncører.

Eller ændre titlen fra debat forum til noget som passer mere.... Og hvor folk bliver oplyst om dette inden de starter en debat som bare slettes straks den findes upassende.

Måske at man skulle acceptere regler mv. Når man opretter en konto, blot et forslag

Mvh. Kristian Kongstad Holm

www.about.me/holm

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:07 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Måske fordi i køre koncept der ikke er lovligt i Danmark ?

Tilmeldt 15. Dec 14
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 23:35 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 4 person

Tak super indlæg, vel dokumenteret påstande....

Vi har svaret dig flere gange desværre bliver vores indlæg slettet, eller overskriften ændret i vores indlæg, man kunne snart spørge sig selv, hvorfor overhoved have en debat side, i kunne vel bare kalde det FAQ og så kunne betalende annoncører skrive indlæg her. 

Lad nu venligst værd at komme med flere grundløse påstande om det ikke er lovligt, sæt dig ind i tingene inden du råber op om ting du tydeligvis ikke har en kæft forstand på. 

Hvis du forsat mener det er ulovligt så vil jeg opfordre dig til at politi anmelde siden, så vi kan få det afgjort engang for alle. 

NB: DuSkylderPenge.com er ikke underlagt Dansk lov mht. deres skyldner register, kun når der udføres egeninkasso ( dette var blot en besvarelse på en påstand ikke en reklame ) debatten bliver lidt ensidig ved at vores indlæg konstant bliver slettet. 

ATT.: Amino venligst slet hele tråden i dette indlæg, da en debat hvor i har rettet i vores indlæg, uden man kan se det, ikke er en fair og stærkt injurierende at i overhoved kan rette i indlæg uden det kan ses nogen steder. 

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12287
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 10:01 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 5 person

Den service i udbyder, mener mange brugere ikke er lovlig i Danmark og om det passer kan jeg ikke sige.
Det vil være godt hvis i kan påvise at det i gør er lovligt.

Meget af det der bliver slettet, er folk der kalder jer svindlere og det der er værre, det vil vi ikke have på Amino.
Og nogle tråde bliver så grove, at vi bliver nødt til at slette dem helt, da de primært består af mudderkast og injurier.

Hvis i har brug for at markedsføre jeres service, så køb Google Adwords etc. og lad Amino være et debatforum.

De bedste hilsner

Martin

 

Tilmeldt 15. Dec 14
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 10:34 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Thorborg:

Den service i udbyder, mener mange brugere ikke er lovlig i Danmark og om det passer kan jeg ikke sige.
Det vil være godt hvis i kan påvise at det i gør er lovligt.

Meget af det der bliver slettet, er folk der kalder jer svindlere og det der er værre, det vil vi ikke have på Amino.
Og nogle tråde bliver så grove, at vi bliver nødt til at slette dem helt, da de primært består af mudderkast og injurier.

Hvis i har brug for at markedsføre jeres service, så køb Google Adwords etc. og lad Amino være et debatforum.

De bedste hilsner

Martin

 

Kære Martin & Amino teamet

Glædelig Jul

Tak for dit indlæg i denne debat, jeg ved Kristian og vi selv har prøvet at forklare folk som er uvidende overfor Inkassoloven, Retsplejeloven, datatilsynet, og hvordan dette virker i praksis... Folk her på debatten har måske lidt for travlt med at skyde ting ned inden de sætter sig rigtigt ind i det. 

Primært er det anonyme profiler hvor folk ikke står frem med firma eller privat navn ( evt. CVR ) som dominere debatten, trods det har vi svaret flittigt på alle spørgsmål stillet, også selv om nogen af dem blev ubehagelige på det personlige plan, prøvet vi at holde en pæn tone. Trods det blev vores indlæg slettet, rettet i, flyttet til andre forum, men du behøver ikke forklarer det, vi har forstået budskabet, betalt for et Amino plus medlemskab eller smut. 

Min opfattelse af dig som forretningsmand har dog altid været positiv, du har troet på det bedste i de fleste mennesker osv... Men at nystartet virksomheder ikke skulle kunne deltage i en debat på et åbent forrum, og tilmed hjælpe en masse Aminoér og det har vi gjort - ville håber nogen af dem ville stå frem, og fortælle lidt om hvordan det er at samarbejde med os. ( ydermere mere ved jeg Kristian sende dig en personlig mail for en uge siden om et indlæg som var stærkt injuriende, først 7 dage senere valgte vi at besvarer disse indlæg lavet af anonyme personer, da vi havde håbet på i slettet det, dette skete ikke, men da vi satte disse anonyme folk på plads, måske hængte dem lidt ud på lige vilkår med hvad de gjorde med os, ja Wupti så blev det slettet ) dette mener vi er knap så god stil. 

Uanset hvad skal Amino have tak for vi har måtte være med i starten, der er ingen tvivl om vores succes i Danmark skyldes Amino, vi fik den første uge over 800.000 DKK i fordringer og den bedste uge er fik vi næsten 1,7 mio. faktisk har Amino haft samme effekt på os, som da Simon Spies gjorde reklame for sit rejse selskab.

Kristian som hjalp mig / os fra starten har opfordret os selv til at oprette et Amino plus profil, det eneste som holde os tilbage er vores registrering af VAT i Companys house i UK, da dette kræves på jeres site.

Mht. Google, Addwords, osv... har intet kunne slå Amino mht. til kunder vi har fået, så dette råd vil vi da gerne give videre til andre.

Lad lade Julen freden brede sig - god Jul til jer alle

Ann Charlotte

Fra Gråsten
Tilmeldt 24. Apr 13
Indlæg ialt: 240
Fra  XtraCom Skrevet kl. 11:01 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Uanset om jeres metoder er ulovlige eller ej, så ændrer det ikke ved, som jeg tidligere har skrevet, at de både er vamle og direkte smagløse. Som jeg også skrev ligner det ikke noget at behandle andre på den måde, og jeres metoder bringer billeder frem om Big Brother, hvor ingen midler ikke kan tages i anvendelse, bare der kommer resultater på bordet. Lad være med at snakke om mudderkasting, eller slå for at vi skal have en saglig debat, når jeres metoder er alt andet end saglige.

Ps så har jeg mit fulde navn på profilen, og det er jeg glad for. Så kan i også bedre undersøge mig og finde evt. smuds frem.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46429
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:05 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Allan Skrubbeltrang:
så har jeg mit fulde navn på profilen, og det er jeg glad for. Så kan i også bedre undersøge mig og finde evt. smuds frem.
Yes 

Same - og jeg skal ikke tage stilling til lovligt eller ikke lovligt, men at hænge dårlige betalere (eller indbrudstyve for den sags skyld) ud på internettet for at få penge fra dem er jeg så helt klart imod som jeg kan være. Målet helligere midlet går jeg slet ikke ind for i et retssamfund

vh John Hannover (også offentlig profil) God Jul

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 15. Dec 14
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 11:26 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Allan Skrubbeltrang:

Uanset om jeres metoder er ulovlige eller ej, så ændrer det ikke ved, som jeg tidligere har skrevet, at de både er vamle og direkte smagløse. Som jeg også skrev ligner det ikke noget at behandle andre på den måde, og jeres metoder bringer billeder frem om Big Brother, hvor ingen midler ikke kan tages i anvendelse, bare der kommer resultater på bordet. Lad være med at snakke om mudderkasting, eller slå for at vi skal have en saglig debat, når jeres metoder er alt andet end saglige.

Ps så har jeg mit fulde navn på profilen, og det er jeg glad for. Så kan i også bedre undersøge mig og finde evt. smuds frem.

Kære Allan Skrubbetrang, 

Jeg vil prøve ikke at gøre dette alt for personligt, og derfor blot nævne at når man offenligt har en profil som du hvor du tilbyder SEO, website osv... services så burde du nok skaffe dig et cvr. først inden du kaster med sten på andre. 

Jeg er glad for dit indlæg med du er jo ikke iværksætter, dit navn har aldrig stiftet et selskab iht. virk.dk så din mening betyder ikke noget syndeligt for os, vores firma vil aldrig blive gode venner med alle, og aldrig dårlige betaler, så tak for dit saglige indlæg som virkelig argumenterer for dine tidligere påstande. 

DuSkylderPenge.com

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)