Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Slettet indlæg

Side 2 ud af 5 (45 indlæg)
Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 16:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin:
specielt hvornår det er MIN reklame

Nu må du blive enig med dig selv, er det en reklame eller ej! :-)

Martin:
Vi har klart forskellige opfattelser af hvornår noget er en reklame

Nu er vores opfattelse jo ret ligegyldig, det er jo Aminos der tæller. - Men dagligdagen er (f.eks. i smap-lovgivningen) at branding sidestilles med reklame.

Martin:
på et forum for iværksættere

Forummet er rigtig nok for iværksættere, og man kan også betale sig fra at reklamere her, lige som alle andre steder. Jeg tror ikke du behøver et plus-abonnement for at købe dig til en banner-plads. - Så det er bare at henvende sig. - Du må gerne reklamere her, du skal bare overholde sitets regler.

Fra Odense
Tilmeldt 23. Jan 10
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 16:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 3 person

Carsten Kvist:

Nu må du blive enig med dig selv, er det en reklame eller ej! :-)

Det har hele tiden været en opfordring til at besøge Mikkels side. Intet andet. At du bliver ved med at kalde det for min "reklame" står for egen regning.

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 16:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin:
Carsten Kvist:
Nu må du blive enig med dig selv, er det en reklame eller ej! :-)

Det har hele tiden været en opfordring til at besøge Mikkels side. Intet andet. At du bliver ved med at kalde det for min "reklame" står for egen regning.

Så kald det promovering. Her er reglerne de samme. :-)

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Fra Odense
Tilmeldt 23. Jan 10
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 16:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 3 person

Reglerne er forstået. De er temmelig møre.

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 16:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin:
Reglerne er forstået. De er temmelig møre.

Det har man jo lov til at mene, derfor skal de vel overholdes alligevel? Er der i øvrigt ikke noget med, at man ikke må opfordre til at like en Facebook side, eller er det kun et en konkurrence ikke må være betinget af et like?

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 16:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Carsten Kvist:
Er der i øvrigt ikke noget med, at man ikke må opfordre til at like en Facebook side, eller er det kun et en konkurrence ikke må være betinget af et like?

Det er begge dele. De har som regel til formål at fiske/samle/høste likes og falder ind under reglerne for promovering.

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Fra Odense
Tilmeldt 23. Jan 10
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 16:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kender ikke Facebooks regler. Jeg mener at kunne huske noget om at de blev lempet en smule.

Kan nogen her bekræfte at alt promo/reklame skal foregå i "Jeg har et godt tilbud til dig", eller må man godt hoppe ind i almindelige tråde som f.eks. Mark Källstrøm gør her?

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 16:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin:
Jeg kender ikke Facebooks regler.

Så dem har du heller ikke sat dig ind i først? - Og bliver vennens side lukket p.g.a. like-indsamling, mon han så ser det som en hjælp?

Fra Odense
Tilmeldt 23. Jan 10
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 17:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Rolig nu Sherlock. Han har selv startet konkurrencen, jeg henviser blot til den.

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 17:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Martin:
Jeg kender ikke Facebooks regler. Jeg mener at kunne huske noget om at de blev lempet en smule.

Facebooks regler gælder ikke her. Det gør Aminos regler.

Martin:
Kan nogen her bekræfte at alt promo/reklame skal foregå i "Jeg har et godt tilbud til dig", eller må man godt hoppe ind i almindelige tråde som f.eks. Mark Källstrøm gør her?

Marks indlæg er vist bare resultatet af, at han misforstod dit indlæg, som du jo siger ikke var reklame. :-)

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Side 2 ud af 5 (45 indlæg)