Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Aktivt ikke-registreret varemærke kaldes det jeg gerne vil kalde mit firma - what to do?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Dec 14
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 19:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej kloge hoveder

Jeg er igang med at forvirre mig selv, så har brug for jeres input, for at processen bliver så optimal som muligt.

Jeg har fundet mit firmanavn, det er endnu ikke snuppet i cvr, men da jeg så google det kan jeg se at en anden bruger det som navn på sit koncept (produkt).
Vi befinder os i sammen branche og mit firma og dets kommende produkter ligner meget vedkommendes produkt. Vedkommendes koncept har kørt i 3 år, men er ikke et registreret varemærke og domænet er ledigt.

Mine spørgsmål:

Hvad vil I råde mig til at gøre?
Brig gerne flere perspektiver i spil, så jeg får truffet den rette beslutning :)

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46762
Fra  John Hannover Skrevet kl. 19:57
Hvor mange stjerner giver du? :

find et andet navn. Det at det er taget i brug rent praktisk vægter meget højt rettighedsmæssigt - og samme branche osv - Kan han bevise ibrugtagning - også uden CVR som jo bare er virksomhedsregister og ikke meget andet - så står du skidt

Det er klart at registrering ville ha stillet ham endnu bedre - og CVR osv - men kan han bevise offentlig ibrugtagning og aktiv anvendelse tilmed - så find noget andet

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)