Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino - lav nogle guides

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 11:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Amino Team

Der er rigtig mange tråde på Amino der går igen og igen - og som handler om de mest basale ting omkring fx. moms, import, oma. 

Trådene fylder rigtig meget i debatten og det er irriterende at der skal svares på det samme igen og igen. Det ville selvfølgelig være optimalt hvis brugerne bruger lidt tid på research, men når det nu ikke er tilfældet, kunne Amino-teamet - enten jer selv, eller måske nogle af ekspert-bloggerne - lave nogle "how to" guides med svar på de mest basale spørgsmål.

Et forslag kunne være at administratorne har adgang til en lille database med artikler eller links til tidligere tråde de kan linke til (og bagefter låser) når der er spørgsmål som;

- Skal jeg betale moms når jeg importerer varer

- Hvad skal man betale i moms

- Kan jeg trække indkøb fra der er købt for virksomhedsregistrering

- osv 

- osv

... Dette ville i hvert fald aflaste den altid hjælpsomme John der svarer på de samme ting igen og igen og igen og igen Smile

Hilsen Morten

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 16:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten.

Du har for så vidt ret, men selvsamme John Hannover har sådan set lavet en udmærket hjemmeside, http://johnhannover.blogspot.dk/, som netop besvarer de simpleste ting - og som han jo også flittigt henviser til. Sammen med https://startvaekst.virk.dk/opstart/start-en-ny-virksomhed synes jeg, de mest oplagte spørgsmål er dækket ret godt ind. Man må også huske på, at selvom der er mange generelle spørgsmål, er der næsten altid liiiige en lille specifik detalje, som kun vedrører den enkelte eller et fåtal.

Som du siger, det er ikke alle, som laver selv den mindste smule research, nej, men det ville de så heller ikke gøre i en sådan database. Jeg har fået de uskik, somme tider at henvise spørger til Google, hvis spørgsmålene er FOR oplagte selv at finde svar på, herunder hvis svaret er på første skærmbilledes hits.

Igen, jeg synes, det er en god, ambitiøs idé, men svær at gennemføre.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)