Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp tli bedømmelse af hjemmeside

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 5. Oct 05
Indlæg ialt: 867
Skrevet kl. 09:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Sidder og er ved at lægge sidste hånd på et hjemmeside projekt der gerne skal op at kører som en fritidsbeskæftigelse. Synes dog ikke jeg kan finde det rigtige "feel" til siden. Har prøvet lidt forskelligt, men synes stadig den ser ret amatøragtig ud.
Har I nogle idéer til nogle småjusteringer der kan få den til at se mere prof. ud?
Det skal siges at der er et nyt logo på vej fra www.designoutpost.com, det skulle gerne være klar den 20. feb., ligeledes bliver der læst korrektur i løbet af ugen.

I kan finde siden på Partykongen.dk

Hvad siger? Hvor skal der for det første sættes ind?
Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 09:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus,

Før jeg gik ind på siden forestillede jeg mig et sprudlende flash-baseret site med musik, billeder af feststemte mennesker og fancy grafik. Men jeg blev lidt skuffet...
 
Hvorfor ikke peppe den lidt op med stemningsbilleder og noget der får mig i fest-mood? Det er jo ikke Dansk Bedemandslaugs site du har lavet
 
mvh Carsten
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 146
Skrevet kl. 10:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Rasmus

Der må jeg give Carsten ret. Der skal simpelthem mere knald på.
Korte statements - nem navigering - det er for teksttungt.
 
Venligst/Toga
Fra Århus
Tilmeldt 13. Apr 05
Indlæg ialt: 633
Skrevet kl. 10:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Er helt enig med de to kommentarer.

Derudover skal du have læst korrektur på siden. Alene på forsiden er der flere kommafejl, stavefejl og formuleringsfejl.

Men god idé med siden.
Fra Odense
Tilmeldt 5. Oct 05
Indlæg ialt: 867
Skrevet kl. 10:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Ved godt det med stavefejlene. Som sagt bliver der læst korrektur i løbet af ugen. Er igang med at finde billeder der kan sættes ind i teksten, for at skabe stemning og underbygge teksten.

Er der noget ved selve designet der efter Jeres mening bør laves om?
Fra København K
Tilmeldt 5. Feb 06
Indlæg ialt: 942
Skrevet kl. 11:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus.

Lidt kommentarer til layout:
En ny top med lidt billeder og farver, der komplementerer den orange - specielt logoet. Jeg tror også at jeg ville nuancere baggrundsfarven lidt, så den ikke er hvid. Der må, som de andre skriver, gerne være lidt fest over det. Men balancen er jo at det skal virke seriøst alligevel. Men en anden baggrundsfarve (der er alt andet end hvid) kunne peppe lidt op.
Siden er også bygget meget slavisk op: 3 kolonner med nogle bokse. En partyside skal nok være mere overraskende. Lidt asymmetri dog med en billedbalance kunne være godt.
 
Lidt kommentarer til indhold:
Det er en fordel, når endelig du har fået dine kunder/brugere ind på siden, at du fastholder dem lidt længere og at de kommer igen. Det kan være ved at have lidt mere på siden. Jeg mangler lidt sjov på siden: Sjove drinks og lidt spøg og skæmt (jeg kan ikke lige finde på noget). Der skal naturligvis være en balance, men skal en web-side slå igennem skal den også være på lystavlen hos brugerne. Skab nogle incitamenter til at besøge siden jævnligt. Så vil siden også blive og være mere kendt.
 
Det var vist lige, hvad jeg kunne komme på. Håber at du kan bruge lidt af det.
 
Hilsen fra Jakob   
Fra Odense
Tilmeldt 5. Oct 05
Indlæg ialt: 867
Skrevet kl. 11:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Har lige prøvet at tilføje lidt billeder til forsiden for at friske layoutet lidt op indtil jeg kommer ud og spiller diskotek sidst på måneden så jeg kan få nogle bedre fest billeder.

Vil prøve at lege lidt med andre baggrundsfarver.

Har været tilbageholdende med at lave et lat for vildt design da den nødigt skulle skræmme dem væk som søgte efter musik til f.eks. en gallefest, men måske jeg skal prøve at overveje hvordan det kan peppes op.

God idé med at arbejde med at få brugerne til at komme tilbage. 1. tiltag bliver nok muligheden for at uploade fotos også få bedømt hvor stiv man ser ud(lidt ligesom hot og not), kommer der et par gode billeder, vil det hurtigt kunne sprede adressen.

Tak for inputsne indtil videre, nu er der lidt at arbejde videre med.
Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 11:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad laver manden med kikkerten på jeres hjemmeside?

Leder efter det fede design??

Fra København K
Tilmeldt 5. Feb 06
Indlæg ialt: 942
Skrevet kl. 11:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Til Briian:

Jeg vil foreslå at få nogle professionelle billeder på forsiden. De skal være flotte og ikke bare af nogle visne rødder. De billeder kan anbringes længere inde på andre sider, hvis de skal være på siden. Pas endelig på (!!!) at siden ikke begynder at virke useriøs og "bare et sted for drukmåse".
 
Men det er fint, at der kommer lidt mere på end bare tekst!!!
 
Fra Odense
Tilmeldt 5. Oct 05
Indlæg ialt: 867
Skrevet kl. 12:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Er der nogen som kender et sted hvor man kan købe billeder til brug på hjemmesider til rimelige penge. Det koster jo nok en bleg arm hvis jeg skal have lavet billeder til hvert punkt på hjemmesiden hos en fotograf.
Side 1 ud af 2 (14 indlæg)