Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mening til navn

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Sep 14
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 10:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Aminoer, 

Vi er to der på tidspunktet er igang med at indhente priser og ideer til en lille hobby med hensyn til salg af tryksager :-)
Vi har længe været igang med at finde et navn og er også kommet frem til nogle, men som har været optaget. 

Nu står vi og har to som vi ikke helt ved om kan bruges, så derfor hører vi gerne jeres mening! Og hvis i har forslag modtages de naturligvis med åbne arme :-)
Nuværende:

saydesign.dk 

sayhello.dk 

I starten er det ikke meningen der skal være hjemmeside til, men jeg vil dog for en sikkerhedsskyld gerne købe domænenavnet med det samme, hvis det skulle gå hen og blive aktuelt. 

Med venlig hilsen
Andreas Berthelsen 

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 13:34

Hey. Jeg kan godt som sagt godt lide 'saydesign', fordi det er et konstrueret ord, som dog samtidig siger en del. Hvad med sayfliers eller sayflyers? Og så bør I under alle omstændigheder have en hjemmeside, evt. blot en enkel forside med kort beskrivelse og kontakt-info.

Tilmeldt 30. Sep 14
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 13:44

Ja, lyder som en god ide med en enkel forside på hjemmesiden, burde ikke kræve alverden fra min IT-kunnen. Kan gode lide ideen med at gøre navnet mere konkret - isåfald vil det nok blive sayposter eller sayposters :-) 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)