Hej Aminoer, |
Hej Thomas
Det er såmænd sagtens muligt at redigere i en .mov movie - men det er ikke sikkert det er billigere. Kan du smide et link så vi kan se videoen? Eller er det ikke så godt?
Hej Aminoer, |
Hej Thomas Det er såmænd sagtens muligt at redigere i en .mov movie - men det er ikke sikkert det er billigere. Kan du smide et link så vi kan se videoen? Eller er det ikke så godt? |
Hej Bennie, |
Ja en hel del erfaringer - men det er ikke mig du skal bruge. Men du kan regne med at skulle af med 2500-6000 pr. minut for animationsfilm - er det blot en skabelon, hvor der er sat tekst og lyd på, vil det nok være billigere. Det var derfor jeg efterspurgte et link. |
Hej Thomas, Jeg er sikker på at jeg kan hjælpe dig med din video. Jeg har en del erfaring med animations videoer, du kan se en af de videoer jeg har lavet her Vis du kun har videoen i .mov så er det desværre ikke muligt at rette i indholdet. Jeg kan lave dig en helt ny professionel animations video til kun 4500. pr. min. Jeg har adgang til professionelt lydstudie så kan også lave en professionel voiceover til dig. Du kan evt. kontakte mig på min mail: SebastianSbeen@gmail.com Du kan også fange mig på mobil: 26 80 02 27 Ser frem til at høre fra dig Mvh Sebastian |
Hej Sebastian, |
Hej Thomas, jeg har vidst ikke modtaget din mail? (Der et S mellem sebastian og been i mailen) Du kan evt. også fange mig på mobil 26 80 02 27 Mvh Sebastian |