Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

showudstilling i eget hjem

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 28. Apr 12
Indlæg ialt: 7
Fra  nordicArtists.com Skrevet kl. 16:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg har købt 100kvm gulvbrædder hvor jeg har installeret dem i mit eget hjem som en slags showroom. Det er lykkedes godt i og med at jeg har fået solgt resten af mine varer.

Hvordan fungerer det regnskabsmæssigt, skal jeg selv købe det af min virksomhed?  Eller kan virksomheden eje gulvet? Nogen gode idéer til hvordan det kan regnskabsføres?

Min virksomhed bliver mest en hobbyvirksomhed, der er tale om en enkeltmandsvirksomhed.

Hilsen

Jóhann

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46616
Fra  John Hannover Skrevet kl. 17:37
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvis du har lagt gulvet hos dig selv i dit eget hjem, uanset det er showroom - så skal du slet ikke tage det gulv ind i firmaet - og dermed er det jo let - det er dit private gulv og du må betale det privat og bruge det lige så meget du vil :) Selv hvis det var særligt rum KUN til virksomheden ville du ikke bare kunne trække nyt gulv fra - så op med den private muldvarp Smile

Det lyder i øvrigt som hobby sådan at sælge gulve eller hvad det end er - så jeg ville ikke tale om hobby i den forbindelse

Se krav om momsregistrering hvis du ikke er det http://johnhannover.blogspot.dk/2013/01/hvornar-skal-jeg-momsregistrere-mig.html 

og se hvad hobbyvirksomhed er for noget - og det er ikke det du driver http://johnhannover.blogspot.dk/2013/02/seris-virksomhed-eller-hobbyvirksomhed.html 

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra København
Tilmeldt 28. Apr 12
Indlæg ialt: 7
Fra  nordicArtists.com Skrevet kl. 22:09
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)