Hej Amino. |
Du skal skrive, at du ikke har noget regnskab, for du har ikke tjent noget. Hvis det er et budget, de vil have, må de spørge efter dét.
Hej Amino. |
Du skal skrive, at du ikke har noget regnskab, for du har ikke tjent noget. Hvis det er et budget, de vil have, må de spørge efter dét. |
jepski - du skal lave en form for budget og medsende. Underligt hvis de beder om regnskab og omsregnskab - men de må vel mene budget som jeg ved er helt fast bestanddel af det de vil se. Du skal prøve at være realistisk - det er for at de kan bedømme, og du har bare lidt fat på tingene - Skriver du at du forventer at omsætte 10 mio år et - vil de nok tænke det lyder af meget OG for at de kan bedømme lidt om hvad er risikoen for dig- skal du omsætte en masse - er der så afsat fornuftigt til udgifter så ikke din værge/far/mor allerede efter en måned kan forventes at stå med håret i postkassen. Likvidt skal du tænke på, at momsen skal du bare opbevare og indbetale hvert kvartal - mere så du tænker på, at de penge skal du likvidt gemme - det hedder likviditetsbudget Et kort budget og en kort forretningsplan er faktisk ret vigtig - ikke for statsamtet alene, men for dig selv her hvor der er lidt om alm budget, likviditetsbudget og forretningsplan http://johnhannover.blogspot.dk/2014/10/forretningsplan-og-budget.html Ingen forventer du rammer præcis - det er og bliver bare dine forventninger og jo mere du har med - budget, likviditet (hvor du får pengene fra) og let forretningsplan, jo mere sikker er du på JA vh John H |
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
Min gratis blog www.johnhannover.com