Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er det B2B salg når det er til firmafesten??

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Randers C
Tilmeldt 22. Jan 14
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 09:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej folk inde på amino!

Jeg er i gang med at starte en virksomhed der skal sælge en serviceydelser til bla. Byfester, fødselsdage og FIRMAFESTER.
Men er kommet i tvivl om det er B2B salg når det er til virksomhedens firmafest? Og er der i så fald noget jeg skal være opmærksom på når det er jeg sælger til Firmafester?

På forhånd tusind tak for hjælpen

Mvh.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47190
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:18
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Krisser44:
Men er kommet i tvivl om det er B2B salg når det er til virksomhedens firmafest? Og er der i så fald noget jeg skal være opmærksom på når det er jeg sælger til Firmafester?

B2B er det når du som firma sælger til et andet firma - CVR registrerede som udgangspunkt - eller nogen der driver erhverv uden- og hvis det er en privat der holder festen så er det sjovt nok B2C

Du skal vel være opmærksom på regler for alkohol (bevilling evt) - fødevarer evt og en hulens masse andet

vh 

Fra Randers C
Tilmeldt 22. Jan 14
Skrevet kl. 13:20

Tak for svar John!
Det er en serviceydelser der hverken har noget med alkohol eller fødevare at gøre, så der er ingen problem.
Er der noget jeg skal være opmærksom på når det nu er B2B? Har kun erfaring i B2C nemlig :)

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47190
Fra  John Hannover Skrevet kl. 02:24

kun at aftaler generelt kun styres af den aftale der er lavet mellem parterne og ikke på samme måde som forbrugersalg - så du skal ha en aftale der dækker dig

Fra Randers C
Tilmeldt 22. Jan 14
Skrevet kl. 17:56

Okay, tusind tak for svar John altid en fornøjelse ;)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)