Jeg er i gang med at starte en virksomhed der skal sælge en serviceydelser til bla. Byfester, fødselsdage og FIRMAFESTER.
Men er kommet i tvivl om det er B2Bsalg når det er til virksomhedens firmafest? Og er der i så fald noget jeg skal være opmærksom på når det er jeg sælger til Firmafester?
Men er kommet i tvivl om det er B2B salg når det er til virksomhedens firmafest? Og er der i så fald noget jeg skal være opmærksom på når det er jeg sælger til Firmafester?
B2B er det når du som firma sælger til et andet firma - CVR registrerede som udgangspunkt - eller nogen der driver erhverv uden- og hvis det er en privat der holder festen så er det sjovt nok B2C
Du skal vel være opmærksom på regler for alkohol (bevilling evt) - fødevarer evt og en hulens masse andet
Tak for svar John!
Det er en serviceydelser der hverken har noget med alkohol eller fødevare at gøre, så der er ingen problem.
Er der noget jeg skal være opmærksom på når det nu er B2B? Har kun erfaring i B2C nemlig :)
kun at aftaler generelt kun styres af den aftale der er lavet mellem parterne og ikke på samme måde som forbrugersalg - så du skal ha en aftale der dækker dig