Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger partner til nystartet virksomhed; leje af natklubber i KBH

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Feb 14
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 21:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Dette er en spændende mulighed for dig, der ønsker at tage del i et nystartet projekt, som skal søge at indtage et uberørt marked i det danske natteliv.

Konceptet er meget enkelt. Virksomheden skal fungere som et bindeled for privatpersoner, institutioner, mm., der ønsker at leje natklubber og barer i København.

Det har været et marked der længe har været i udvikling, og det er blevet mere og mere normalt at holde privatfester, fødselsdagsfester, firmaarrangementer mm. på barer og natklubber i København. Problemet er, at marked på ingen måde er gennemskueligt, selvom mange barer rent faktisk ønsker at hive kunder ind denne vej. Gennemskueligheden er lige præcis dét, som projektet her vil give til natklubberne, og også her potentialet ligger.

Status er nu: Jeg har en web-designer på, som næsten er færdig med websitet, og strategien for virksomheden er relativ klar. Der sigtes efter at starte rigtigt op i slut februar.  

Jeg er nu nået dertil, hvor jeg gerne vil have en ekstra mand inde over. En partner som kan supplere med erfaring som iværksætter, kendskab til branchen, tid eller andet.

Hvordan partner aftalen skal være er jeg meget åben overfor, og hvor vidt du ønsker at involvere dig økonomisk, skal heller ikke være en hindring.

Lidt basalt om mig: Jeg er 20 år, kommer fra København og er på mit første semester af min bachelor i HA Projektledelse ved CBS. Jeg har selv tidligere erfaringer fra arbejde på bar/natklub, samt arrangeringer af arrangementer, men jeg har ingen hidtidige erfaringer som iværksætter.

Af naturlige årsagerer der ikke gået i dybden med planen her, ej heller givet direkte link til hjemmesiden, men du er meget velkommen til at kontakte mig for at høre mere.

Har det fanget din interesse? Så hold dig ikke tilbage for at kontakte mig.

Venlig hilsen

- Nicklas Gellner

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)