Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Avanceret hjemmeside - socialt medie

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Nov 14
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 19:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg er i fuld gang med at finde en webdesigner, der kan lave en hjemmeside. Hjemmesiden skal fungere som et slags socialt medie.

Jeg har allerede været i kontakt med en del forskellige bureauer, men flere af dem mener, at projektet er for stort til deres kunnen. Dette er selv flere store firmaer med mange anmeldelser. Mit spørgsmål lyder dermed på: Kan i anbefale nogen til avancerede hjemmesider? Det er ikke en datingsite, men måske nogle udbydere, der har erfaringer med disse. Vores brugere skal agere socialt med hinanden.

På forhånd tak.

Fra Aarhus
Tilmeldt 26. Nov 14
Indlæg ialt: 44
Fra  a2group.dk Skrevet kl. 20:04

Hej opstart,

Det lyder super spændende!

Kan du ikke sende os en mail,

Fortsat god aften

Med venlig hilsen

Mikkel

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 01:55

opstart123:
... men flere af dem mener, at projektet er for stort til deres kunnen. Dette er selv flere store firmaer med mange anmeldelser.

Jeg tror at dette er en god indikation af, at det du vil have lavet, er komplekst og omfattende. 

Det kan være meget vanskeligt at have kompetencer indenfor både frontend, backend, databaser, servere etc. Måske du kan splitte projektet op i mindre bider, og outsource gennem eks. Odesk, Elance eller lign. Men det vil kræve en vis diciplin af dig som projektleder.

Et godt råd er iøvrigt, at starte med en løsning der kun har basale funktioner, og så bygge videre derfra efterhånden som der kommer brugere. At bruge mange tusinde kr. uden at teste det på brugere, og få feedback, er risikabelt. Du kan nemt bruge tid og penge på features brugerne ikke gider bruge.

Mvh Carsten

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)