For det første skriver man ikke med udelukkende store bogstaver i subect på sådan et indlæg, jeg var lige ved at slette det da jeg troede det var spam.
OsCommerce sælger ikke webshops, det er derimod en opensource webshop som et eller andet firma har solgt dig. Kontakt dem og bed dem hjælpe dig (bliver ret sikkert mod betaling men sådan er det jo) eller drop oscommerce og køb en hos scannet eller dandomain :)
Hvis du bare har købt en ren oscommerce installation uden hjælp til opsætning eller tilpasning så er du blevet snydt. For systemet er ganske gratis. Jeg gætter på du har købt igennem QXL det er ihvertfald ofte her jeg ser disse svindlere.
Hvis jeg var dig, og var på så bar bund som det lyder til du er, ville jeg skifte den løsning du har købt(forhåbentlig ikke for alt for mange penge) ud, og købe dig til en løsning hvor du har noget mere support. Det kan sagtens være en oscommerce, men sørg for at finde et firma der kan tilbyde dig en oscommerce der er tilpasset - en clean oscommerce er ikke meget værd i mine øjne, og slet ikke på et dansk marked.
Der er blandt andet dandomain.dk scannet.dk goldenplanet.dk - det er en oscommerce løsning.
Hvis du mere leder efter noget der er specialtilpasset eller har et unikt design udviklet til dig, så kan du kontakte os, eller for den sags skyld Laika-IT som også er her i tråden, de leverer også specialtilpassede oscommerceløsninger.
Held og lykke med at komme videre - og tak for anbefalingen Heidi.
Min hjemmeside hedder pressondress.dk og webshoppen er som korrekt nævnt købt på QXL.
Jeg skal selv sætte billeder op og opsætningen, men jeg kan ikke finde ud af det? Jeg har også taget kontakt til sælger og krævede penge retur hvis vedkommende ikke hjalp mig med at opsætte dette.
Jeg ved seriøst ikke hvad jeg skal gøre og jeg er meget villig til at sende oplystninger om min admin login, så i kan få adgang til at lave min hjemmeside.
Jeg er helt fortabt hvis jeg ikke får min forretning oppe og køre meget snart :-(
Nu skal du liiige lade vaere med at overspille...det er helt tydeligt for de fleste at du lige er startet inden for det her... Saa det passer ikke at du er "helt fortabt" hvis du ikke snart faar dit site op at koere.
Herinde er der ingen grund til at spille melodramatiker, bare sig at du gerne vil have hjaelp og du faar det.
Dog skal du ikke regne med at folk vil lave din shop for dig gratis, som det foer af sagt skal du enten laere at styre den shop du har nu, eller koebe en ny. Jeg vil helt klart anbefale dig en scannet eller dandomain webshop.
Det med at faa dine penge tilbage fra saelgere tror jeg godt du kan skyde en hvid pind efter :)
For det foerste skal du vaek fra one.com, for det andet skal du ikke selv lave det hvis du ikke forstaar Engelsk.
Desuden er du ret mange gange blevet opfordret til at droppe den shop, du har koebt og faa lavet en du kan finde ud af fra bunden. Ellers skal du decideret skrive "Jeg oensker at hyre en til at undervise mig i at saette OS Commerce op" her paa Amino og saa skal der nok vaere nogen der hjaelpe dig :)