Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg vil gerne sælge mine egne vare, hvordan gør jeg det bedst?

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 23. Jun 13
Indlæg ialt: 165
Fra  www.conradi.design Skrevet kl. 02:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel,

Tak for dit råd i forhold til kanter og tykkelse. 

Jeg er ikke klar over hvor meget du kender til læder og læderhåndværk, men dem "maskine" du snakker om, den findes ikke. Man køber læderet fra et garveri i en bestemt tykkelse.

Kanterne kan man enten lade stå "rå" - som jeg foretrækker det, eller du kan behandle dem med en kantpoler. Det er lidt forskelligt hvad jeg gør.

Her er et andet eksempel

P R O D U K T I O N   D E S I G N   S P E C I A L F X

www.conradidesign.dk 

Fra Viby J.
Tilmeldt 11. Oct 14
Indlæg ialt: 28
Fra  EL-CIGA.dk Skrevet kl. 04:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Den bedste måde at sælge dine varer ville egentlig være hvis du selv havde 100 procent kontrol over dine salg, ergo ingen mellemmand.

1. Opret et domæne

2. Lav en webshop (wordpress med plugins som fx Woocommerce)

3. Lær SEO eller hyr en til at gøre det.

4. Rank dine produkter efter søgeord, som fx. læder butterflies, læder kredikort holder. (du ka nemt få et overblik over hvor mange folk der søger på disse keywords inde i Google Adwords.

Hvis du ikke vil lære dig selv alt dette, så må du finde en partner eller en etableret webshop til at forhandle dine varer for dig.

Der findes masser af muligheder, men jeg vil mene hvis man starter fra bunden af skal man også gøre alting selv, for at nå dertil hvor alting bliver lidt nemmere.

Held og lykke :)

Hvis du gerne vil kvitte smøgerne og leder efter en god e-cigaret, så kan du finde anmeldelser her: www.el-ciga.dk

Tilmeldt 23. Jun 13
Indlæg ialt: 165
Fra  www.conradi.design Skrevet kl. 08:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus,

Jeg forstår din pointe. 

Jeg har OK styr på SEO, og ville sagtens kunne lave en webshop. Det ville bare tage mig lang til bag en skærm, hvor jeg rettede til, oprettede annoncer, lave social media, skrev artikler, oprettede backlinks osv. 

Det er bare ikke lige det, som jeg synes er det sjoveste - og jeg er bange for, at det ville tage mig alt for langt væk, fra det jeg elsker at lave.

Og min erfaring er, at det er ikke bare lige 1,2,3,4 og wupti, så var der en webshop, som blev fundet i google...

Betal mig fra det... Ja... Koster jo så bare lige spidsen af en jetjager ;)

P R O D U K T I O N   D E S I G N   S P E C I A L F X

www.conradidesign.dk 

Tilmeldt 4. Dec 14
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 12:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du prøve at snakke me Imerco eller Inspiration. Jeg har set at de salger lignede produkte.

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)