Hej med jer, jeg håber i hurtigt kan hjælpe mig (skal som de fleste af jer indberette moms om få timer) Jeg har arbejdet som model i 9 år, og er gået fra at være honorarmodtager til at være selvstændig. Mit spørgsmål er hvor jeg bogfører udgifter såsom frisør, hudpleje, fitness osv. Udgifter som vi ved et møde med skat fik at vide gerne måtte trækkes fra. Men hvor? Da det jo ikke er en almindelig udgiftspost. På forhånd mange tak for jeres hjælp:) |
Det ville jeg starte med at få bindende svar på fra skat - på skrift - for uha det er virkeligt et minefelt - Jeg turde ikke bare, som selvstændig model udgår fra fuldt fradrag for alt det du nævner - slet ikke.Sagre:Mit spørgsmål er hvor jeg bogfører udgifter såsom frisør, hudpleje, fitness osv. Udgifter som vi ved et møde med skat fik at vide gerne måtte trækkes fra.
Bindende svar fra skat - eller fat i en revisor der vil bekræfte og/eller afkræfte - Selve bogføringen er ikke et problem - en udgiftkonto med moms men som sagt- jeg turde ikke udgå fra at du har forstået skat helt korrekt her
vh John H