|
Hej Mvh |
hej
Jeg er altid interesseret i et godt netværk, hvor vi hjælper hinanden på tværs af brancher. Hører gerne mere hvis der er interesse.
mvh
Jørgen
Debat
|
Hej Mvh |
|
Hej Jørgen Jeg er selvfølgelig interesseret :) har du en e-mail adresse så kan vi drøfte nærmere omkring det:) Hilsen Abdul |
|
Jeg kunne også godt være interesseret :) |
|
Hejsa .. Jeg er medlem af Grobal Network her i Næstved som jeg er rigtigt glad for - I kan altid komme med som gæst i en af grupperne på Fyn - se linket her med kontakt info http://global-network.com/grupper.html mvh. Peter
|
|
Jeg beklager at jeg genopliver en ældre debat, men vi er ved at sætte gang i et erhvervsnetværk i Odense. Pt. er vi 15 firmaer der mødes hver anden mandag kl 12 til en let frokost og netværk.
Send mig en mail på info a ballonmand.dk hvis du vil have mere information.
Mvh Lars |
God idé. Er det en slags stort advisery board? Jeg deltager jævnligt i Stjerneskibet og vidensbyens arrangementer. Men syntes det er svært at netværke. Jeg vil gerne overveje at deltage i det omfang, som jeg nu kan. :-) |
Alle vores drømme kan gå i opfyldelse, hvis vi har modet til at følge dem!
|
Tanken er ikke et advisery board men muligheden for at hjælpe hinanden med at finde kunder og henvise kunder til hinanden. Jeg har en invitation jeg kan sende til dig. |