Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kategori/SEO

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)
Tilmeldt 17. Dec 13
Indlæg ialt: 166
Fra  Zorbas Skrevet kl. 10:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Øv øv, jeg tror bare jeg sætter prisen lavt og holder lidt øje med det.
Jeg bur de måske også få lavet nogle flere backlinks med ALT=Zorbas ?
Kender du gode sider til linkbuilding så jeg måske kan få en bedre pagerank og generelt rank?

Jeg vil gerne være øverst for zorba og zorbas da websitet jo hedder det.

 

Tilmeldt 17. Dec 13
Indlæg ialt: 166
Fra  Zorbas Skrevet kl. 10:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror jeg var lidt for hurtig med prisen, da google jo først skulle gennem gå det :) 

Tilmeldt 17. Dec 13
Indlæg ialt: 166
Fra  Zorbas Skrevet kl. 10:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror jeg har fundet ud af hvad det måske kan være mht. til at komme øverst på ens brand.

Vi står jo i kataloger som dansegruppen zorbas, så når man søger på det på nettet så kommer vi øverst.
Men flere år tilbage ville vi /har vi rettet navnet til bare zorbas.
Hvordan skal man gøre hvis man vil findes øverst på zorbas organisk?

Skal man kontakte de gule sider seomoz og bede dem om at rette?
Jeg har samtidigt set at man vist kan deaktivere i seo yoast, så google ikke henter info fra de gule sider,krak og seomoz, er det noget du kender til og hvad anbefaler du at jeg gør? 

Fra Odense
Tilmeldt 14. Feb 14
Indlæg ialt: 142
Fra  Cooltights Skrevet kl. 10:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er ikke helt så nemt.

Konkurrencen på "dansegruppen zorbas" er MEGET mindre end den generelle søgning på ordet "zorbas", så det er slet ikke sikkert at det kan lade sig gøre at ranke 1 indenfor rimelighedernes grænser. Eller der skal ihvertfald bruges rigtig meget energi og penge på SEO før det vil komme helt i hus :)

www.cooltights.dk - Produkter som Skins tights, 2XU tights og Stretch tights til alle former for sport!

Tilmeldt 13. Feb 07
Indlæg ialt: 1108
Skrevet kl. 11:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad er det for noget vrøvl at man ikke kan styre det..

www.leatherstudio.dk - Private label læder produktion
Få lavet dine egne læder artikler, med dit firma's logo.

Tilmeldt 17. Dec 13
Indlæg ialt: 166
Fra  Zorbas Skrevet kl. 12:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

kan du så måske forklare hvordan man styrer det og hvad man skal gøre i mit tilfælde?
 

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1721
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 15:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Websitelinks i de organiske søgeresultater kommer, når du har fastholde position 1 i en bestemt periode på de angivne søgeord, typisk brand.

De links som kommer dannes på baggrund af flere forskellige ting og kan kontrolleres via GWT til et hvis omfang, hvor det er muligt at rykke et sitelink ned.

Læs mere her:

https://support.google.com/webmasters/answer/47334?hl=da

17 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Fra København S
Tilmeldt 18. Nov 09
Indlæg ialt: 162
Fra  PR-Gruppen Skrevet kl. 09:00
Hvor mange stjerner giver du? :

lech07:

Irriterer mig lidt at de google-drenge jeg har snakket med ikke har nævnt dette da de skulle hjælpe mig. 

Arh, den holder altså ikke at sige sådan noget. Der er så mange ting man skal, kan og bør gøre, når man arbejder med AdWords. Hvad end det er et kursus, en telefonsamtale eller anden hjælp eller rådgivning, så kan man altså ikke fortælle alt der skal gøres. Jeg ved at jeg på alle mine kurser har understreget hvor vigtigt det er at bruge alle de relevante udvidelser, da jeg har det som en fast del af både begynder, øvet og avanceret kurserne. Men skulle jeg inkludere ALT om AdWords i ét kursus, så kunne det kursus snildt vare mere end 1 måned med fuldtidsundervisning på daglig basis.. og garanteret meget længere.

Man kommer rundt om de mest essentielle ting ved et kursus, men langt fra alt. Derfor må du også forvente at du i fremtiden vil støde ind i langt flere ting du ikke vidste og som du sikkert ville ønske du havde fået at vide før. Hvis du vil være enormt dygtig og være sikker på du ikke overser vigtige ting, så tag eksamen i både fundamentals og search advanced og læs de bøger og blogs der er tilgængelige. Men lad være med at blive irriteret over at ingen tilfældigvis har forklaret hvordan undersidelinks fungerede til punkt og prikke, det kommer der intet konstruktivt ud af Smile

Tilmeldt 17. Dec 13
Indlæg ialt: 166
Fra  Zorbas Skrevet kl. 14:51
Hvor mange stjerner giver du? :


Hej Joel

Måske gør det og måske gør det ikke. Men jeg vil give dig ret i at der er mange ting man kan og bør gøre og at man ikke ville kunne nå det hele grundigt.
Men jeg har ofte spurgt om hvad man ellers kan gøre som er vigtigt, men fik aldrig dette gode tip.
Jeg er selvfølgelig generelt glad for den hjælp/tip jeg har fået af dem og andre.


Jeg bliver ikke irriteret over at de ikke har forklaret det til punkt og prikke, for så svært er det heller ikke  at oprette en annonceudvidelse. Det jeg nok blev lidt irriteret over var at det ikke blev nævnt da jeg snakkede med dem og generelt irriteret over at jeg ikke vidste det noget tidligere eller havde brugt lidt tid på at finde det selv. Du misforstår lidt, jeg har aldrig sagt til punkt og prikke.

Jeg bliver generelt irriteret når tingene ikke går som jeg ønsker selv om jeg prøver, og det gør der ikke med adwords lige nu, så jeg er ikke langt fra at deaktivere det hele/lukke ned for det hele.


 

Fra nasielsk
Tilmeldt 26. Sep 14
Indlæg ialt: 68
Fra  Nordmet sp. z.o.o. Skrevet kl. 21:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lech07,

Jeg bliver tit og ofte også irriteret over mit liv ikke altid går , som jeg ønsker, men jeg lukker altså ikke ned for det hele, tværtimod!

Hilsen christian

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)