Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger app udvikler i Danmark, har kunder til dig...

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 27. Apr 05
Indlæg ialt: 271
Fra  HeyBuy Skrevet kl. 11:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Hvad kan Amino byde på af app-udvikler-godtfolk? Vil gerne i kontakt med en håndfuld i Danmark, med henblik på at starte et samarbejde op. Derfor, er du app udvikler – så brug lige et par minutter på dette:

Jeg står bag ibeacon platformen heybuy.dk, et "beacon management system" der kan bruges til at styre beacons og den kommunikation der udsendes vha af dem. Kan anvendes af såvel store som små virksomheder, til alt fra marketing til services. Er du app udvikler, så ved du nok hvad det er :)

I 2015 planlægger vi at udgive en række SDK til implementering af ibeacons til forskellige formål, fx til marketing, konkurrencer, indendørs navigation mm. Pt. arbejder vi på det til marketing, hvilket er ved at være færdigt i sin første version (til iOS).

Derfor er jeg nu på udkig efter app udviklere, som kunne tænke sig at arbejde med ibeacons!

Formålet er at bygge et udvikler-netværk op omkring heybuy, som løbende kan stå for at udvikle de apps vi får henvendelser på. Vi kan godt selv udvikle dem, men vil gerne fokusere på at lave en god platform.

Tanken er derfor at..

Vi får: et netværk af udviklere i Danmark, som vi ved kender vores SDK/platform og laver et godt stykke arbejde. Vi kan henvise de forespørgsler på apps vi får, til vores ”lokale” udvikler.

Du får: leads fra os, på virksomheder som gerne vil have en ibeacon app koblet på vores system. Enten står du selv for salg, eller også arbejder du som underleverandør til os (hvor vi laver salget). Ud over betaling for selve udvikling, får du fra hver kunde også del i de månedlige indtægter vi har fra det heybuy abonnementet som app’en kræver.

 

Betingelser osv. er ikke fastlagt endnu, det vil jeg gerne snakke med dig om. Vi skal finde en model som både slutkunde, du og vi er glade for :)

Giv meget gerne lyd på martin@heybuy.dk eller ring 60888852!

Leder du efter en dansk aktie app? Se den bedste aktie app

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)