Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billige fragt til eks. Sverige + Tyskland?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Ølstykke
Tilmeldt 17. Oct 13
Indlæg ialt: 166
Fra  Poteshop.dk IVS Skrevet kl. 15:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der nogle der kender til billige fragt metoder til eks. Sverige og Tyskland, vi har undersøgt lidt hos GLS og priseren er meget høje her, og desværre er Post Danmarks priser helt ude i skoven når det kommer til fragt priser her.

Er der nogle der kender nogle firma'er som kan hjælpe på dette punkt vi snakker om pakker der vejer 1-5kg håber nogle kan hjælpe her.

Mangler din hund hundefoder, hundelegetøj, hundeudstyr eller noget helt 4? Så besøg Poteshop.dk

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 15:55
Hvor mange stjerner giver du? :

småpakke prisen handler udelukkede om hvor mange pakker du har årligt / ugentligt  til de nævnte lande.  En mulighed kunne være at samle pakker sammen og sende en gang pr. uge, det vil klar give dig en bedre pris hos nogle pakkefirrmaer.  Jeg har selv en aftale med aftale med DHI hvor jeg kan sende 1-10 kg til Tyskland eller Sverige for ca. 120 kr. men man kan komme meget længere ned i pris.

Hilsen

Ravn

Tilmeldt 16. Oct 14
Indlæg ialt: 118
Skrevet kl. 15:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Der er desværre ikke nogen gylden løsning på lave fragtpriser til tyskland/ sverige med gls eller postdanmark pt, hvis man har små mængder.

Jeg står også med samme problem

Men der skulle snart komme en løsning på ovenstående fra Pakkelabels.dk.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 18:04
Hvor mange stjerner giver du? :

lucas1019:
nogen gylden løsning på lave fragtpriser til tyskland/ sverige med gls eller postdanmark pt

Du er jo på ingen måde tvundet til at bruge hverken GLS eller Postdanmark, der findes mange andre på markedet. 

Fra Odense
Tilmeldt 3. Dec 09
Indlæg ialt: 391
Fra  Novitas A/S Skrevet kl. 20:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Paris,

Som Lucas siger, så vil køb af udlandske pakkelabels snart blive muligt på www.pakkelabels.dk.

Særligt for Sverige og Tyskland, så vil vi have rigtig gode priser. Opret en dig en bruger og blive orienteret, når vi går luften med det (indenfor 14 dage) :-).

Shipmondo.com | En komplet fragtløsning til din virksomhed.

Fra Hundested
Tilmeldt 20. Sep 13
Indlæg ialt: 175
Fra  Minfragt.dk Skrevet kl. 20:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa. 

Som Ravn siger så kommer det an på mængden af dine pakker, derudover kom han med et rigtig godt råd nemlig at gemme dine forsendelser til en gang ugeligt evt. 

Du kan også undersøg Asendia de har fornuftige priser. 

Med venlig hilsen

Carsten Bo Larsen http://wastebutler.dk

Fra Bylderup Bov, Sønderjylland
Tilmeldt 5. Jan 09
Indlæg ialt: 57
Fra  Matronics.dk Skrevet kl. 20:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Må tilslutte mig Carsten, vi har også netop startet forsendelser med Asendia og indtil videre er vi meget tilfredse både med priser og servicen :-)

Fra Odense
Tilmeldt 3. Dec 09
Indlæg ialt: 391
Fra  Novitas A/S Skrevet kl. 11:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Paris,

Jeg vil følge op på tråden.

Vi har nu fået udlandske pakkelabels.dk på pakkelabels.dk.

Send f.eks. en Post Danmark-pakkepost med T&T til Sverige fra kun 55 kr eller til Tyskland fra kun 75 kr.

Læs også mere her:

http://www.amino.dk/forums/t/243242.aspx

Shipmondo.com | En komplet fragtløsning til din virksomhed.

Fra Ølstykke
Tilmeldt 17. Oct 13
Indlæg ialt: 166
Fra  Poteshop.dk IVS Skrevet kl. 10:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak, det var lige det jeg stod og afventet, jeg vil iværtifald have jer i baghovedet.

hvor hurtig bliver denne pakkelabel's lavet og er det mulighed for API integration hos jer?

Mangler din hund hundefoder, hundelegetøj, hundeudstyr eller noget helt 4? Så besøg Poteshop.dk

Fra Odense
Tilmeldt 3. Dec 09
Indlæg ialt: 391
Fra  Novitas A/S Skrevet kl. 10:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Paris Nakita Kejser:

Mange tak, det var lige det jeg stod og afventet, jeg vil iværtifald have jer i baghovedet.

hvor hurtig bliver denne pakkelabel's lavet og er det mulighed for API integration hos jer?

Hej Paris,

Pakkelabel bliver genereret med det samme, og er klar til print.

Der er også fuld API tilgængelig. Den tekniske dokumentation kan findes her: http://api.pakkelabels.dk/

Shipmondo.com | En komplet fragtløsning til din virksomhed.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)