Jeg synes det er utroligt at man ikke har erfaret at pris og kvalitet ofte hænger sammen. Køber jeg selv til en lav pris er mine forventninger også mindre end når jeg køber til en høj pris. Man burde som "klog" forbruger, kunne sige sig selv, at der grænser, hvor billigt tingene kan erhverves. Med hensyn til billig udenlandsk arbejdskraft, vil man nu kunne erfare, at bl.a. udenlandske håndværkere har fundet ud af, også at tage sig betalt. Hvad vil den danske forbruger så få ud af det ?? Når f.eks. gamle håndværksfag er bortgået, fordi der ikke længere er nogle unge mennesker der bliver uddannet, grundet ingen mestre har råd, grundet prisbaskere. Men ordsproget "Man får hvad man betaler for" kommer nok tilbage til manges erkendelse Så kan vi tage diskussionen igen. Hilsen fra en der også er enig i, at der har været flere år, hvor også danske håndværkere har taget sig for godt betalt, ligesom i mange andre brancher. Derfor har vi også godt af den tilpasningsproces vi har været ude for, og er inde i. |
SWcotspain:
Hvorfor ?
Forskellige regnskabsprogrammer er vel konkurrenter, ligesom f.eks. udenlandsk arbejdskraft er i andre brancher
Eller hvad er der ? Er der for meget oprydnings arbejde ??
Jeg kan jo selv huske for år tilbage, da momsen ikke stemte i Billigs