Hvad er vejledende udsalgspris? 199.-
- Hvad er målgruppen?
Helt almindelige danske familer, gerne med børn da spillet er udviklet til at børn kan deltage på lige fod med voksne.
- Hvor sælger du det nu? Salget har en mindre distributionsfirma stået for, de har samtidig stået for markedsføring eller skulle jeg sige manglende markedsføring
- Hvordan har du markedsført indtil nu? - Hvem har du markedsført til (forhandler eller køber)? - Hvor lang tid tager det før man er igennem hele spillet? Det tager typisk ca 6 timer hvis man spiller uafbrudt
- Er der ingen lyd på? Der er selvfølgelig lyd på endda rigtig flot lyd.
- Er spørgsmålene altid i samme rækkefølge?
Nej Spørgsmålene blandes før hvert spil og det sikres samtidig at samme spørgsmål ikke kommer igen i samme spil
Der er dog et par ting først. Jeg syntes slet ikke at din side viser nok om dit spil, og der er stort set slet ingen informationer om produktet. Du ved selvfølgelig godt hvad det er, men hvis du er den eneste er det lidt et problem i kommunikationen......... Jamen du har helt ret, undskyldningen for dette og alt det efterfølgende du skriver er at jeg aldrig havde regnet med selv at skulle markedsføre, jeg havde håbet på at kunne nøjes med at være producent.
Men mange tak for din konstruktive kritik der er jo nok at tage fat på.
mvh
Thomas |
Jeg ved ikke, om du allerede har gjort det; men hvad med at sende en pressekopi ud til hele landets trykte- og onlinemedier, der anmelder spil....og så få spillet testet igennem og få omtale i medierne/bladene/online-magasinerne?
Ved godt, at det er en lille brik i det store spil - men det gør det ihvf. ikke sværere at sælge produktet, hvis du har x antal anmeldelser, du kan have med i tasken.....naturligvis hvis de vel og mærke er gode ;)