Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad koster det at få lavet en portal som Boliga.dk?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Nov 11
Indlæg ialt: 10
Fra  Vinesso.dk Skrevet kl. 22:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg er gået igang med at planlægge opstart af en portal ligesom boliga.dk bare indenfor en anden branche. 

Derfor er jeg meget interesseret i at høre fra flere forskellige hvad i mener prislejet for programmering af sådan en portal vil ligge i?

På forhånd tak!

Fra Aarhus C
Tilmeldt 28. Feb 11
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 23:59
Hvor mange stjerner giver du? :

"Bare en anden branche".
Giv os lidt flere oplysninger - hvad vil du?
Boliga henter data fra mange forskellige kilder og kombinerer/fremviser på mange forskellige måder. Det Boliga kan er de ikke nået frem til ved blot at sige "det samme som xyz, bare..."
Har du kontakt til alle de aktører der måtte være i den givne branche? Har du fået lov til at bruge deres data (tilladelse eller stiltiende accept)? Har du sat dig ind i slutkundens behov?
Er projektet direkte sammenligneligt med Boliga eller er det bare den letteste måde at forklare det uden at folk stiller for mange kritiske spørgsmål?
Mit gæt (uden at have sat mig ind i Boligas forretning) er at de har brugt millioner på at være hvor de er og at de i den første lange tid havde underskud som ind i hel....
Er det en løs ide eller er det et projekt og en branche du i forvejen har sat dig ind i?
Uden flere oplysninger vil svaret på hvad det koster nok være: "Mere end du aner."
Undskyld den hårde tone, men det er altså svært at give et bud ud fra de sparsomme oplysninger.
/Brian

Webhosting og PHP-udvikling.
xsw.dk

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)