Hej allesammen, Efter folkeskole reformen er kommet på banen er der opstået flere muligheder som iværksætter og jeg har forsøgt at gribe en af disse muligheder. Projektet der hedder denåbneskole.dk går ud på at gøre udviklingsprojekter tilgængelige for folkeskoler, gymnasier osv. via en platform. Denne platform skal til at starte med fungere som en slags listing site hvor en skole lære kan gå ind og finde projekter til sin undervisning. Det vi står og mangler er en der brænder for kommunikation. Det er kommunikation til vores kunder via eventuelle nyhedsbreve og pressemeddelelser mm. Men også i forhold til fonds ansøgninger som er en del af gamet. P.t. er vi 3 på projektet, men leder efter en eventuel co-founder til at supplerer os med deres kommunikative evner. Jeg selv læser en kandidat i innovation og entrepreneurship på CBS og min partner har arbejdet med uddannelse af elever og lærer i innovation i de seneste par år, så selve udarbejdelsen af projekterne er ikke vores problem. Ydermere er der også tilknyttet 3 web udviklere. Hvis du er interesseret eller kender nogen der er eller bare vil høre mere om projektet så skriv endelig en mail til mig på claushelgensen@live.dk eller kontakt mig på 22 58 61 52 Venlig hilsen Claus Helgesen denåbneskole.dk |
Søger co-founder
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)