Jeg søger tilbud på design af website til min virksomhed, som er en rekrutteringsvirksomhed. Jeg har allerede en domainadresse, men ingen hosting af nogen art. Jeg har brug for en løsning inden årsskiftet, og tænker på følgende: 1) Aktivering af to mail adresser, som dels skal kunne tilgås via webmail, gmail, outlook.dk og egen webmail. Selvfølgelig skal korrespondancerne kunne klares inklusiv signatur. 2) En webadresse med menupunkter, som andre rekrutteringsvirksomheder typisk også har (eksempler på websites kan gives) 3) Jeg sørger selv for tekst/indhold til menuerne 4) Webadressen skal kunne tilgås fra alle platforme - inkl. smartphone, pc, tablet osv. 5) Målgruppen for webadressen er både jobsøgende og virksomheder 6) Der skal indarbejdes en iframe fra en ekstern-leverandør af et crm system 7) Webadressen skal krydres med billeder, som skal være gratis/uden copy-beskyttelse, som I selv skal finde 8) Der skal udarbejdes et logo, som også skal fremgår af websitet 9) Der skal være et spørgeskema-skabelon, skjult for alm. brugere, som brugeren ikke igen skal kunne finde frem til, som jeg skal kunne printe ud Er du interesseret i at høre mere og, kan du hjælpe, så kontakt mig venligst. De bedste hilsner |
Jeg sender en pm.