Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til at lukke et SMBA selskab

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 13. Feb 07
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 18:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har haft et inaktivt selskab i næsten 2 år nu.

Skat har så lige sendt mig et skatte tillæg på 5000 kr., på for sent indsendelse af selvangivelse (da jag aldrig modtager nogen anvisning på hvor og hvornår selvangivelsen skal indsendes, skete dette også sidste år.). De skylder mig dog også nogle penge for skatte året 2012, som jeg aldrig modtog da, jeg tilsyneladende ikke længere har tilknyttet en nemkonto til selskabet. (alt dette er dog sagen mindre vedkommende)

Jeg er derfor på udkig efter nogen der kan hjælpe med at få lukket selskabet ned forholdsvis smertefrit. Da det ikke længere er aktivt og kun giver mig problemer, frustrationer, arbejde og bekymringer. Der er som nævnt ingen aktivitet i selskabet (andet end det SKAT selv prøver at skabe med deres mystiske gebyrer, men det er jeg parat til at betale dem privat uden om regnskab osv. hvis bare selskabet kan lukkes ned på en hurtig og enkel måde).

Jeg vil gerne have noget der ligner en konkret pris, på at få selskabet lukket og fjernet fra de offentlige myndigheder.

Med venlig hilsen

Rune

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:30
Fra Aalborg
Tilmeldt 13. Feb 07
Skrevet kl. 18:38

Tak for svaret. Jeg er klar over, at det hypotetisk set er muligt for en læmand, at gøre selv. Men efter lange telefonkøer hos SKAT og E&S uden sønderlig assistance og manglende mulighed for at framelde sig moms osv. ved EogS, samt de mange papirer de skal have tilsendt. Er jeg på udkig efter nogen som har ekspertise inden for området, som vil være behjælpelige med at få lukket selskabet.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47143
Fra  John Hannover Skrevet kl. 18:53

www.agera.dk kan du få 3 gratis tilbud fra - og ellers kunne jeg anbefale Tonny fra http://www.erhvervs-consult.dk/ 

Der er faldgrupper ud over det rent papirmæssige - så det er klogt at tage hjælp ex til erklæring - eller tvangslukning eller hvad der kan være lettest / billigst

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:16

Hej Rune

Hvor i landet er du?

Vi kan hjælpe dig med at finde en revisor.

DBH Kristian

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:52
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hvis du ikke har mere travlt end at det kan vente til mandag - så skal jeg lave et paradigme for dig - kvit og frit....

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47143
Fra  John Hannover Skrevet kl. 19:55

Henrik Koudahl:

Hvis du ikke har mere travlt end at det kan vente til mandag - så skal jeg lave et paradigme for dig - kvit og frit....

Yes

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Aalborg
Tilmeldt 13. Feb 07
Skrevet kl. 20:21

Hej Henrik,

Det kunne jeg enormt god tænke mig. 

Mange af mine problemer bunder dog i det helt basale som, at det kun er muligt at oprette moms, import, eksport osv. online og at jeg ikke kan afmelde nogen steder. Så allerede her går det hele i stå, da svartiden er 3 uger hos E&S og jeg egentlig ikke har forventning om, at de overhovedet hjælper mig når endelig de svarer.

Så hvis det er muligt, at forklarer det på det helt konkrete plan ex:"Så sender du skat et dokument hvor du skriver nul i alle kontierne/felter a, b, c osv. og kalder det.." ville det være fantastisk. Mindre vil selvfølgelig også være en stor hjælp. :) Tak

Til John og Kristian. Jeg har lige sendt en anmodning om tilbud afsted, men jeg undgår nok ikke at skulle udføre en del af det praktiske arbejde selv, under min egen medarbejdersignatur, så jeg er "lutter" øre på al rådgivning her. Især paradigmet fra Henrik ser jeg frem til.

Vh. Rune

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1543
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 20:27

Nu tror jeg Henrik Koudahl 

har check på dette :-)

Hatten af for dig henrik, det er Amino , når det er bedst

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)